۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
سیلاب نجف‌آباد و خوانسار خسارت جانی نداشت| ادامه بارش در استان اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

سیلاب نجف‌آباد و خوانسار خسارت جانی نداشت| ادامه بارش در استان اصفهان

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: سیلاب نجف‌آباد و خوانسار خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش باران طی دیروز و امروز در استان اصفهان اظهار داشت: این بارش ها باعث جاری شدن سیلاب در برخی از شهرستان های استان همانند نجف آباد و خوانسار شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب های خسارت جانی نداشته است، ابراز داشت: البته سیلاب باعث آب‌گرفتگی برخی از منازل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۲ واحد مسکونی در شهر نجف آباد دچار آبگرفتگی شده است، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم که بارش ها طی ساعات آینده نیز ادامه داشته باشد.

کاهش میدان دید در دهق

وی با اشاره به اینکه بارش های باران دهق، علویجه و بهارستان را هم در بر گرفته است، گفت: در برخی از مناطق همانند شهرک صنعتی دهق بارش های باران باعث کاهش میدان دید نیز شده است.

شیشه فروش با اشاره به وارد شدن خسارت های به شبکه برق در مناطقی که شاهد بارش باران بوده است، افزود: البته با تلاش ماموران اداره برق، آسیب دیدگی ها در مرتفع شده است.

عشایر از تردد در کنار رودخانه‌ها بپرهیزند

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی در حال کمک به شهروندان برای رفع آبگرفتگی معابر و منازل هستند، خاطرنشان کرد: به مردم و همچنین عشایر توصیه اکید داریم از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها به شدت پرهیز کنند.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha