۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است!

تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است!

تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است! بررسی قیمت کولر گازی ال جی، تاریخچه شرکت ال جی و دلایل درخشش محصولات آن

همه چیز در رابطه با شرکت ال جی

بازار؛ گروه صنعت: شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های جهان در زمینه تولید انواع کالا های الکترونیک است. این شرکت که حدود ۶۵ سال پیش در کشور کره جنوبی تاسیس شده، نمایندگی هایی در سر تا سر جهان دارد. همانطور که گفتیم شرکت ال جی کالاهای الکترونیک بسیاری را تولید و روانه بازار جهانی کرده است. کولر گازی های ال جی نیز یکی از محصولات پر فروش این شرکت هستند. این کولر گازی ها توانسته اند بسیاری از رقبای خود را کنار بزنند و شهرت قابل توجهی در جهان کسب کنند.

تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است!

کولر گازی های ال جی

با وجود تحریم های اعمال شده، شرکت این برند به صورت مستقیم داخل ایران تاسیس نشده است. اما برند ال جی نمایندگی کالا های خود را به تعدادی از شرکت های معتبر ایرانی واگذار کرده است. بنابراین می توانید با خرید کردن از این شرکت ها برای محصول مورد نظر خود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دریافت کنید. در حین خرید، کالاهایی را انتخاب کنید که گارانتی داشته باشند، زیرا احتمال خراب شدن زودهنگام برای محصولات بدون گارانتی بیشتر است و در واقع به همین دلیل است که کالاهایی که بدون گارانتی به فروش می رسند قیمت کمتری دارند.

درخشش ال جی بی دلیل نیست!

درخشش محصولی از یک شرکت خاص در میان رقبای خود بی دلیل نیست. شرکت ال جی سال ها است که جدیدترین تکنولوژی ها را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. همواره با ایده هایی نوین تجربه های جدیدی برای کاربران خود رقم میزند. یکی از مهم ترین مشخصه های تیم مهندسی این شرکت به روز بودنشان است. اعضای تیم تحقیقاتی قدرتمند شرکت ال جی تازه ترین آزمایش ها و تحقیقات علمی و بشر دوستانه را مطالعه می کنند. سپس محصولات نسل جدیدشان را مطابق با جدیدترین تکنولوژی تولید می کنند. به طور مثال چندین سال پیش آزمایش ها نشان دادند که گاز R۲۲ مورد استفاده در کولر های گازی زیان آور است. بعد از این اطلاع رسانی بلافاصله شرکت ال جی گاز مورد استفاده در کولر گازی های نسل جدیدش را تغییر داد و از گاز های تایید شده دیگر مثل R۴۱۰a استفاده کرد.

تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است!

سیستم سرمایشی و گرمایشی ال جی

ساختار کولر گازی ال جی

همانطور که گفتیم شرکت ال جی قصد دارد محصولات خود را طبق جدیدترین تحقیقات تولید کند. امروزه نیز شاهد کولر های نسل جدید این شرکت هستیم. در این کولر ها سعی شده سیستم تصفیه هوا، برد اینورتر، قدرت پرتاب باد به همه جهت ها، سیستم سرمایش و گرمایش و ... در نظر گرفته شود. این کولر های گازی در انواع موتور روتاری و پیستونی تولید می شوند. قدرت عملکردشان نیز می تواند به دو دسته T۱ و T۳ تقسیم بندی شود. علاوه بر این همانطور که گفتیم گاز مورد استفاده در کولر گازی ال جی اکثرا R۴۱۰a است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد.

در ادامه محتوا، به معرفی کولر گازی ال جی می پردازیم. سپس قیمت و ویژگی های این مدل از کولر گازی های ال جی را شرح می دهیم. بنابراین اگر می خواهید یک کولر گازی ال جی خوب بخرید، ولی در انتخاب مدل مد نظر خود گمراه شده اید تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر ال جی مدل NF۲۴۹SQ۱

اولین و مهم ترین ویژگی این مدل از کولر گازی ال جی، اینورتر بودن آن است. تفاوت کولر گازی های معمولی با کولر گازی های اینورتر صفحه برد آن ها است. در کولر گازی های اینورتر بردی تعبیه شده که توسط یک کابل به صورت مستقیم به موتور وصل می شود. این اتصال مستقیم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. هنگامی که محیط به دمای از پیش تعیین شده می رسد کولر خاموش نمی شود، بلکه به حالت خواب وارد می شود. زیرا بیشترین برق مصرفی کولر گازی زمانی است که کولر مجددا روشن می شود و تلاش می کند تا به دمای پیش فرض برسد.

این مدل از کولر گازی ال جی برای آب و هوای معتدل مناسب است. یعنی استان هایی که سقف دمای آن ها در فصول گرم زیر ۴۰ درجه است می توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول تا مساحت های حدود ۵۰ متر را می تواند خنک کند و یا گرم کند. یکی از مهم ترین دغدغه ها در خراب شدن کولر گازی پیدا کردن بخش آسیب دیده است. این کولر گازی از برند ال جی دارای تنظیمات عیب یابی پیش فرض است و می تواند بخش آسیب دیده را شناسایی کند. علاوه بر این، قدرت صدای این محصول بسیار کم است به گونه ای که اصلا متوجه کار کردن آن نخواهید شد. این مدل از کولر گازی ال جی را می توانید با قیمت حدودی ۴۰ میلیون تومان بخرید.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اینورتر ال جی مدل NP۱۸۷Sk۱

این مدل از کولر گازی ال جی می تواند با توان ۱۸۰۰۰ محیط اطراف را در فصول سرد گرم کند و در فصول گرم خنک کند. دارای برد اینورتر بوده و تا حدود ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این مدل از کولر گازی ال جی می تواند باد را تا حدود ۱۳ متر به تمام جهات پرتاب کند. مناسب مناطق بسیار گرم، که میانگین دما در آن ها بالای ۴۵ درجه است می باشد. می توانید با فشار دادن دکمه میزان مصرف انرژی، انرژی مصرف شده تا آن لحظه را مشاهده کنید. اگر فضای مورد نظرتان کوچک است و قصد خرید یک کولر اینورتر دارید، این کولر گازی از برند ال جی مناسب شما است. قیمت کولر گازی ال جی معرفی شده در این قسمت، ۲۷ میلیون تومان می باشد.

تجربه بهترین ها با کولر گازی ال جی امکان پذیر است!

ضمانت ال جی

کولر گازی ال جی مدل M۲۴AKH_Sk۲

اگر فضایی که می خواهید برای آن کولر نصب کنید حدود ۷۰ متر است، این مدل از کولر گازی ال جی گزینه مناسبی برای شما می باشد. این کولر گازی کمی پیشرفته تر از مدل های اینورتر معمولی است. سیستم Dual inverter این دستگاه بهینه سازی انرژی را می تواند به ۷۰ درصد برساند. این کولر گازی با توان ۲۴۰۰۰ کار می کند. دستگاه سرمایشی و گرمایشی است یعنی هم در فصول سرد و هم درفصول گرم کاربرد دارد. این مدل از کولر گازی ال جی را می توانید با قیمت حدودی ۴۵ میلیون تومان بخرید.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha