۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
همکاری های متقابل بانک رفاه کارگران و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان توسعه می یابد

همکاری های متقابل بانک رفاه کارگران و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان توسعه می یابد

مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در نشست مشترک با دکتر طیب نیا مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان که در محل این مجتمع برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک های پیشرو کشور در حوزه حمایت از تولید ملی، آمادگی دارد تا از برنامه های توسعه ای فولاد مبارکه اصفهان حمایت کند.

وی افزود: بانک رفاه کارگران با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" معرفی شده است وظیفه دارد به سهم خود از حوزه تولید، افزایش دانش فنی و ایجاد اشتغال از پروژه های در دست اقدام حمایت کند و در این راستا دستاوردهای قابل توجهی در سال های اخیر داشته است.

لله گانی به ظرفیت های بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات الکترونیک، انتشار اوراق سپرده گواهی خاص، انتشار اوراق گام، اعطای تسهیلات، ارائه خدمات ارزی، ارائه ابزارهای تعهداتی و ... از جمله ظرفیت های بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از برنامه های توسعه ای مجتمع فولاد مبارکه به شمار می روند.

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: سرمایه بانک در سال گذشته به عدد ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این مبلغ به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و امکان حمایت بانک از واحدهای تولیدی از جمله فولاد مبارکه اصفهان را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

لله گانی در پایان تصریح کرد: بانک رفاه کارگران یکی از سهامداران مجتمع فولاد مبارکه اصفهان به شمار می رود و وظیفه دارد تا حمایت های لازم را از برنامه های توسعه ای این مجتمع به عمل آورد.

طیب نیا مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان نیز طی سخنانی در این نشست، با قدردانی از حمایت های بانک رفاه کارگران از این مجتمع، خاطر نشان ساخت: فولاد مبارکه اصفهان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و طی ۳ دهه فعالیت خود دستاوردهای ارزشمندی برای نظام داشته است.

لازم به ذکر است، لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران پس از این نشست با حضور در معراج الشهدا مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه برای شهدای گمنام، با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق و در ادامه از خطوط تولید مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازدید کرد.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha