۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سازمان بازرسی به توزیع گران اقلام خوراکی در ماه رمضان ورود کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سازمان بازرسی به توزیع گران اقلام خوراکی در ماه رمضان ورود کند

شکری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کوتاهی در سیستماتیک کردن توزیع اقلام ازسوی وزارت صمت بر کسی پوشیده نیست، گفت: دلال‌ها نمی‌گذارند توزیع اقلام خوراکی سیستمی و سازمانی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمود شکری با انتقاد از گران شدن قیمت اقلام خوراکی در ماه مبارک رمضان، گفت: هنوز توزیع اقلام در کشور به صورت سنتی است که علاوه‌بر ایجاد مشکل در کنترل بازار، فعالیت دلال‌ها و واسطه‌گری را نیز داغ نگه داشته است اما اگر توزیع، سیتماتیک شود نه تولیدکننده ضرر می‌کند و نه مردم اقلام را گران خریداری خواهند کرد.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افراد که یک شبه میلیاردر می‌شوند دلال‌های اقلام خوراکی هستند، ادامه داد: در حالی این افراد با خالی کردن جیب مردم، میلیاردها به جیب می‌زنند که دست مردم در شرایط کرونایی به جای بند نیست، اما  چه کسی و چه ارگان‌هایی باید اوضاع را کنترل و نظارت کنند؟ مگر این مملکت سازمان بازرسی ندارد؟ چرا مسئولان پاسخگو نیستند، مگر بازرس‌ها در شرایط کرونایی حقوق دریافت نمی‌کنند که از انجام وظایف خودشان سرباز می‌زنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سازمان تعزیرات با افزایش بازرس‌های خود جلوی دلالی را بگیرد، ادامه داد: کوتاهی در  سیستماتیک کردن توزیع اقلام ازسوی وزارت صمت بر کسی پوشیده نیست، در حالی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش توزیع به سمت سامانه‌ای و سیستمایتک شدن رفت و میلیاردها برای ایجاد این سیستم هزینه شد اما به نتیجه نرسید بنابراین این دلال‌ها هستند که نمی‌گذارند توزیع اقلام خوراکی، سیستمی و سازمانی شود.

کد خبر: ۱۶٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha