۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
خسارت ۸۰۰ میلیارد ریالی سیل به منطقه کاشان| گلستان‌های گل محمدی آسیب دید
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان مطرح کرد؛

خسارت ۸۰۰ میلیارد ریالی سیل به منطقه کاشان| گلستان‌های گل محمدی آسیب دید

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیل اخیر حدود ۸۰۰ میلیارد ریال خسارت به منطقه کاشان وارد کرد.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وقوع سیل در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این اتفاق باعث وارد شدن خسارت‌های زیادی به بخش های مختلف و همچنین مردم استان اصفهان شده است.

وی با اشاره به اینکه فقط در روستای وزوه شهرستان فریدونشهر سیل باعث وارد شدن خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی شده است، ابراز داشت: بارش باران و جاری شدن سیل و سیلاب باعث شده است که به ۷۰ خانوار این روستا خسارت های جدی وارد شود.

خسارت ۳۰ تا ۸۰ درصدی باغهای میوه فریدونشهر

مدیر کل بحران استان اصفهان از دیگر خسارت های وارده شده به مردم این روستا بر اثر سیل را در حوزه کشاورزی و باغات دانست و تصریح کرد: بیش از ۴۰ هکتار از باغ های میوه این روستا خسارت ۳۰ تا ۸۰ درصدی دیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سیل تاکنون به بخش های مختلف منطقه کاشان بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است، گفت: بیشترین خسارت وارد شده در بخش کشاورزی و گلستان‌های گل محمدی بوده است.

شیشه فروش با بیان اینکه بخش های نیاسر، قمصر و برزک بیشترین خسارت را دیده اند، افزود: خوشبختانه سیل در منطقه کاشان خسارت جانی نداشته است.

کد خبر: ۱۶۷٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha