۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
احتمال ریزش ۱۲ درصدی قیمت کاردانو| چشم انداز ADA فعلا مثبت نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش ۱۲ درصدی قیمت کاردانو| چشم انداز ADA فعلا مثبت نیست

قیمت رمز ارز کاردانو (DA) با تغییر تمرکز سرمایه گذاران روی داده های مربوط به تورم آینده آمریکا به شدت کاهش یافت.

به گزارش بازار، قیمت رمز ارز کاردانو (DA) با تغییر تمرکز سرمایه گذاران روی داده های مربوط به تورم آینده آمریکا به شدت کاهش یافت. در پی ریزش بازار رمزارزها از روز گذشته، توکن ADA به پایین ترین سطح ۰.۵۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح در ۵ آگوست بود.

این قیمت حدود ۸ درصد کمتر از بالاترین نقطه این ماه محسوب می شود که این عملکرد قیمت کاردانو همچنین با سایر ارزهای دیجیتال مانند پولکادوت، کوساما، کاسموس و سلسیوس مطابقت دارد.

پیش بینی قیمت کاردانو

احتمال ریزش ۱۲ درصدی قیمت کاردانو| چشم انداز ADA فعلا مثبت نیست

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت کاردانو طی چند هفته گذشته روندی صعودی داشته است. متأسفانه، این بهبود قیمت نهایتا با برخورد به مقاومت مهم در نقطه ۰.۵۵۶۰ دلار متوقف شد. قیمت کاردانو اکنون یک الگوی سه گانه تشکیل داده که معمولاً علامت نزولی است. قیمت همچنین از میانگین متحرک مهم ۲۵ روزه و ۵۰ روزه عبور کرده است.

بنابراین، کاردانو احتمالاً به سقوط خود ادامه خواهد داده و فروشندگان سطح حمایت کلیدی بعدی را روی ۰.۴۵ دلار هدف قرار می دهند که حدود ۱۲ درصد کمتر از سطح فعلی است. حرکت به بالای نقطه مقاومت ۰.۵۲۳۰ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

همچنین توصیه می شود تا زمان انتشار گزارش های مربوط به شاخص های اقتصادی آمریکا که احتمالا آخر وقت روز چهارشنبه منتشر خواهد شد، از هرگونه ورود شتابزده به بازار رمزارزها اجتناب نمایید.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha