۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
بیت کوین بر سر دو راهی ریزش بیشتر یا بازگشت قیمت| انتظار بازار برای انتشار گزارش CPI آمریکا
تحلیل بازار رمزارزها؛

بیت کوین بر سر دو راهی ریزش بیشتر یا بازگشت قیمت| انتظار بازار برای انتشار گزارش CPI آمریکا

در آستانه انتشار گزارش ماهانه مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آمریکا توسط دولت این کشور، بازارهای مالی به شوک فرو رفته که منجر به ریزش قیمت بازار رمزارزها نیز شده است.

به گزارش بازار، در آستانه انتشار گزارش ماهانه مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آمریکا توسط دولت این کشور، بازارهای مالی به شک فراوان فرو رفته و تردید سرمایه گذاران برای معامله در بازار منجر به ریزش قیمت بازار ارزهای دیجیتال نیز شده است.

پس از شکست نزولی بیت کوین به زیر سطح ۲۳۲۰۰ دلار، قیمت این ارز شتاب نزولی پیدا کرد و نهایتا به زیر سطح ۲۳۰۰۰ دلار در روز چهارشنبه رسید. از نگاه نزولی، حمایت فوری پیش روی بیت کوین روی ۲۲۶۵۰ دلار قرار دارد.

همچنین در صورت ادامه ریزش، حمایت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۲۲۵۰۰ دلاری قرار دارد که در صورت ریزش به زیر آن، قیمت می تواند بیشتر کاهش یافته و به سمت سطح ۲۱۵۰۰ دلار کاهش برسد.

بیت کوین بر سر دو راهی ریزش بیشتر یا بازگشت قیمت| انتظار بازار برای انتشار گزارش CPI آمریکا

در جهت صعودی، مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۲۳۲۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطح ۲۳۵۰۰ دلار در حال شکل گیری است، که بالاتر از آن گاوها می توانند حرکت صعودی جدیدی آغاز نمایند.

با اینحال، انتشار شاخص CPI توسط فدرال رزرو که احتمالا اواخر وقت روز چهارشنبه منتشر خواهد شد، می تواند جهت دهی مناسبی به بازار بدهد که در این صورت، یا با ریزش بیشتر قیمت مواجه خواهیم شد و یا بهبود سریع آن.

لذا پیشنهاد ما به سرمایه گذاران بازار رمزارزها این است که در حال حاضر، از انجام هرگونه معامله شتابزده در بازار کریپتو و فارکس خودداری نمایند.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha