۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
قیمت پرتقال از آب معدنی کمتر است
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

قیمت پرتقال از آب معدنی کمتر است

میاندرود - عضو مجمع نمایندگان مازندران، قیمت مرکبات تولیدی استان را از آب معدنی کمتر دانست و گفت: قیمت پایین، انگیزه تولیدکنندگان را کاسته است.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مازندران تولیدکننده مرکبات است، قیمت مرکبات را پایین دانست و گفت: مگر می شود آب معدنی گران شود ولی پرتقال گران نشود.

وی گفت: کیفیت پرتقال جنوب که یک هزارم پرتقال شمال نیست ولی گران تر از پرتقال مازندران است و این سبب می شود تا انگیزه تولیدکننده مازندرانی کاسته شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود و در مجلس با اشاره به ظرفیت کشورهای سی آی اس ادامه داد: روابط تجاری ما با این کشورها مطلوب نیست و یکی از اساسی ترین قسمتی که باید مورد حمایت قرار گیرد بخش خصوصی است.

دامادی، مشکلات روادید، حمل و نقل، مسائل گمرکی، ارز و غیره را از جمله مشکلات فراروی برشمرد و گفت: در فرودگاه زیرساخت های خوب صادراتی وجود دارد و باید نسبت به نصب کارگو در فرودگاه اقدام کنیم.

وی اصلی ترین شاخص توسعه را جاده بیان کرد و گفت: جاده ساری – تاکام لنگ اعتبار برای چهاربانده شدن است در حالی که شاهد هستیم بسیاری از راه‌های دورافتاده مناطق کشور چندبانده شده است.

دامادی با اظهار اینکه زباله ساری به یک معضل تبدیل شده است و سال‌ها با این مسئله دست و پنجه نرم می کند، گفت: مردم چهاردانگه سال ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند با اینکه چهاردانگه در ارتفاعات بالادست واقع شده و منطقه ای محروم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه فرصت کافی برای حل معضل زباله را در استان مازندران داشتیم، گفت: از مسئله زباله مازندران نباید به راحتی عبور کرد و باید این پرونده را برای همیشه بست.

کد خبر: ۱٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha