۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
خدمات دهی در «بام همدان» از فردا آغاز می شود/خسارت ۷ میلیاردی کرونا به مجموعه علیصدر
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

خدمات دهی در «بام همدان» از فردا آغاز می شود/خسارت ۷ میلیاردی کرونا به مجموعه علیصدر

همدان - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: خدمات دهی به مردم در مجموعه توریستی گردشگری «بام همدان» از فردا آغاز می‌شود.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مجموعه توریستی «بام همدان» شامل مجتمع اقامتی عباس آباد و سایر مراکز خدماتی است که از ابتدای اسفندماه سال گذشته خدمات دهی در این مجموعه به منظور جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم تعطیل شد، گفت: تعطیل کردن مراکز خدماتی این مجموعه از اولین روزهای گزارش موارد مثبت ویروس کرونا در کشور به صورت داوطلبانه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مجتمع اقامتی عباس آباد در دامنه کوهستان الوند قرار گرفته و تنها سه کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد، گفت: خدمات دهی این مجتمع اقامتی با اعلام رسمی ستاد استانی مقابله با کرونا و از سوی استانداری همدان از فردا آغاز خواهد شد.

مجیدی با یادآوری اینکه هتل‌ها و مراکز اقامتی سطح استان همدان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی مجاز به فعالیت هستند، گفت: مجتمع اقامتی عباس آباد شامل ۳۴ واحد ویلا است که به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در «بام همدان» مجموعه‌های خدماتی به غیر از رستوران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت، افزود: پذیرش میهمانان برای اقامت در ویلاهای عباس آباد مجموعه توریستی بام همدان به مناسبت ماه رمضان با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.

وی در ادامه با دعوت از صاحب نظران در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای ارائه طرح‌ها و ایده‌ها به شرکت سیاحتی علیصدر گفت: بام همدان باید از این وضعیت که تفرجگاهی بدون برنامه فرهنگی است خارج شود و برنامه هایی برای ایجاد نشاط در جامعه پیش بینی شود.

مجیدی همچنین خسارت وارده به مجموعه علیصدر به دلیل شیوع کرونا رو مبلغی افزون بر هفت میلیارد تومان ذکر کرد.

کد خبر: ۱۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha