۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۲۱ درصد واحدهای تولیدی استان زنجان تعطیل است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۲۱ درصد واحدهای تولیدی استان زنجان تعطیل است

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه براساس آمار حدود ۲۱ درصد واحدهای تولیدی استان تعطیل است، گفت: ۶۳ واحد تولیدی تعطیل داریم که می‌توانند وارد چرخه شوند. 

ناصر فغفوری  در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شعار سال سال ۹۸ رونق تولید بود و در سال جاری شعار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: برای تحقق شعار سال در استان هفت محور کاری تعریف شده و بحث تولید، توسعه و تعمیق ساخت داخل به جد مورد تاکید است. 

وی با بیان اینکه براساس آمار ۱۹ تا ۲۱ درصد واحدهای تولیدی استان زنجان تعطیل است، افزود: ۶۳ واحد تولیدی تعطیل در استان داریم که می‌توانند وارد چرخه شوند. 

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: امیداواریم امسال از ۶۳ واحد تولیدی تعطیل در استان همه وارد چرخه تولید شوند و تمام دستگاه‌ها نقشه راه تدوین خواهند کرد و برای جهش تولید برنامه ها متفاوت از سال رونق تولید خواهد بود. 

فغفوری تاکید کرد: برای سال ۹۸ فعال کردن هفت لغایت ۱۱ واحد تولیدی تعطیل در برنامه بود که با مدیریت درست مسئولان، ۲۷ واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید شد و با فعال شدن این واحدها برای بیش از ۵۳۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه باید کالای تولیدی کیفیت لازم را داشته و توان رقابت با کالای خارجی را داشته باشد، گفت: در سال جهش تولید تقویت کیفیت کالاها مورد تاکید است.

کد خبر: ۱۶٬۷۲۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha