۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
دهیاری‌های استان سمنان ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات دریافت کردند
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان:

دهیاری‌های استان سمنان ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات دریافت کردند

سمنان - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال گذشته دهیاری‌های استان ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات در راستای ارتقای تولیدات روستایی و اشتغال زایی دریافت کردند.

مهدی صمیمیان در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره اقدامات ارتقای اقتصادی روستاها و دهیاری های سطح استان سمنان طی سال ۹۸، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که برای ارتقای تولید در روستاهای استان انجام شد، اعطای تسهیلات برای خرید ادوات و دستگاه های تولیدی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری های استان سمنان پرداخت شده است، بیان کرد: این تسهیلات در راستای خرید ادوات و ماشین آلات تولیدی اعطا شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال گذشته و با هدف اشتغال زایی و همچنین ارتقای اقتصادی خانوار روستایی ۱۲ دستگاه ماشین آلات برای روستاهای استان خریداری شد و امیدواریم در سال ۹۹ نیز بتوانیم این روند را تداوم بخشیم.

صمیمیان با بیان اینکه این دستگاه‌ها توانستند در سال گذشته ۱۲ فرصت شغلی در زمینه تولید در روستاهای استان سمنان ایجاد کنند، بیان کرد: بخش قابل توجهی از تجهیزات خریداری شده به روستاهای محروم شرق استان در شهرستان‌های شاهرود و میامی اعطا شد.

کد خبر: ۱۶٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha