۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
جشنواره فروش اقساطی تلویزیون بدون ضامن از فروشگاه سل

جشنواره فروش اقساطی تلویزیون بدون ضامن از فروشگاه سل

بهترین لیست قیمت تلویزیون، خرید قسطی و نقدی تلویزیون، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون بدون ضامن با بهترین قیمت روز بازار.

تلویزیون چیست

بازار؛ گروه صنعت: تلویزیون در حال حاضر علاوه بر منازل در بسیاری از سالن‌ها، مغازه‌ها، محل کار و... وجود دارد و در دنیای مدرن امروزی به یکی از محبوب‌ترین لوازم سرگرمی تبدیل شده است. در واقع هر فرد به صورت میانگین در طول روز ۳ الی ۵ ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می‌کند در نتیجه تلویزیون را می‌توان در دسته‌ی پر طرفدارترین لوازم منزل قرار داد.

بیشتر افراد به خوبی می‌دانند که تلویزیون چیست و از این وسیله چه استفاده‌هایی می‌توان کرد ولی اگر بخواهیم تعریف کوتاه و مختصری از تلویزیون داشته باشیم باید بگوییم که تلویزیون یک سیستم صوتی و تصویری می‌باشد که امکان تماشای فایل‌های ویدیویی را برای افراد فراهم می‌کند. البته تلویزیون‌هایی که امروزه طراحی و تولید می‌شوند به قابلیت‌ها و امکانات مختلفی مجهز شده‌اند و علاوه بر تماشای فیلم و سریال از طریق آن‌ها می‌توانید به انجام بازی پرداخته و حتی برخی از تلویزیون‌ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. تلویزیون‌ها علاوه بر قابلیت‌ها از لحاظ کیفیت تصویر، سایز نمایشگر و مارک نیز با یکدیگر متفاوت هستند که همین موارد بر قیمت تلویزیون تاثیر گذار هستند و در زمان خرید باید به آنها توجه کنید.

کیفیت انواع تلویزیون

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سونی و تلویزیون از برندهای باید به آن توجه کنید کیفیت تصویر تلویزیون است.

بدون شک در زمان خرید تلویزیون واژه‌هایی چون روشنایی نمایشگر، سرعت رفرش تصویر، رزولوشن و سطح کنتراست را از زبان بسیاری از فروشندگان شنیده باشید ولی به خوبی با مفهوم و معنای آنها آشنا نباشید.

یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که با کیفیت تصویر تلویزیون ارتباط دارد رزولوشن (Resolution) است. برای مثال رزولوشن نمایشگر تلویزیونی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و اما منظور از این اعداد چیست؟ رزولوشن تعداد پیکسل‌های موجود در سطح عمودی و افقی نمایشگر را نشان می‌دهد و در اینجا عدد ۱۰۸۰ تعداد پیکسل‌های سطح عمودی و عدد ۱۹۲۰ سطح افقی را بیان می‌کند و حال هر چه عدد رزولوشن بزرگتر باشد کیفیت تصویر تلویزیون نیز بالاتر می‌رود.

تلویزیون‌های امروزی معمولا با کیفیت‌های تصویری مختلفی چون اچ دی (HD)، فول اچ دی (FULL HD) و فورکی (۴k) طراحی و به بازار فروش عرضه می‌شوند. قبل از خرید و انتخاب تلویزیون بهتر است ابتدا با انواع کیفیت تصویر آشنا شوید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازهایتان داشته باشید.

تلویزیون‌های HD دارای رزولوشنی برابر با ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل هستند و تلویزیون‌های FULL HD به دلیل داشتن رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، تصاویر خروجی را با کیفیت و جزئیات بیشتری نسبت به تلویزیون‌های HD نمایش می‌دهند. کیفیت تصویر تلویزیون‌های ۴k نسبت به دو تلویزیون گفته شده بالاتر است و دارای رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰ پیکسل هستند. البته قیمت تلویزیون فورکی نسبت به قیمت تلویزیون فول اچ دی و اچ دی بالاتر است.

جشنواره فروش اقساطی تلویزیون بدون ضامن از فروشگاه سل

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

بالا رفتن قیمت کالا و اجناس مختلف در کشور سبب شده است تا افراد زیادی از عهده خرید نقدی تلویزیون بر نیایند و در نتیجه به سراغ خرید تلویزیون ارزان از برندهای ناشناخته و یا تلویزیون دست دوم بروند که در هر دو صورت احتمال خرابی دستگاه در مدت زمان کم وجود دارد. یکی از بهترین راهکارها در این شرایط خرید اقساطی تلویزیون است.

خوشبختانه فروشگاه و مکان‌های زیادی در نقاط مختلف ایران در زمینه فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش تلویزیون قسطی کرج، فروش تلویزیون قسطی شیراز، فروش اقساطی تلویزیون شهاب در تهران و ... دارند. اما اگر شما به دنبال روش بی دردسر و آسان جهت خرید قسطی تلویزیون هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌دهیم. در سل امکان خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون سونیا و دیگر برندها با روش‌های مختلفی چون خرید اقساطی با چک، با سفته، با فیش حقوقی، بدون ضامن و غیره مهیا شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) مراجعه کنید و با تماس با کارشناسان فروش آن اطلاعات کامل‌تری به دست آورید.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

فروش اقساطی تلویزیون با سفته در سل یکی از روش‌های مناسب برای آن دسته از افرادی است که جهت خرید اقساط تلویزیون دلخواه خود دسته چک نداشته و یا اینکه نمی‌توانند یک ضامن معتبر را معرفی کنند.

جشنواره فروش اقساطی تلویزیون بدون ضامن از فروشگاه سل

مقایسه انواع تلویزیون

همانطور که گفتیم تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت تصویر با یکدیگر متفاوت هستند از دیگر تفاوت‌ها می‌توان به برند سازنده یا همان شرکت تولید کننده، سایز نمایشگر، نوع تکنولوژی صفحه نمایش، تکنولوژی و فناوری به کار گرفته شده در ساخت اشاره کرد

امروزه تلویزیون‌ها با صفحه نمایش کیولد (QLED) اولد (OLED) و ال ای دی (LED) در بازار موجود هستند. تلویزیون‌های OLED و QLED تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و وضوح بیشتری نسبت به ال ای دی‌ها به نمایش در می‌آورند و قیمت بالاتری نیز دارند. به صرفه بودن قیمت تلویزیون‌های LED سبب شده تا طرفداران بیشتری در بازار ایران داشته باشند. تلویزیون LED در انواع مختلفی چون معمولی، هوشمند، سه بعدی و غیره طراحی و بازار فروش عرضه می‌شود.

یکی از عمده تفاوت‌هایی که در بین تلویزیون‌های امروزی از لحاظ فناوری و قابلیت وجود دارد معمولی یا هوشمند بودن است. تلویزیون هوشمند یا اسمارت تی وی (smart tv) تلویزیونی است که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و امکان گشت و گذار در صفحات وب، نصب اپلیکیشن و بازی‌های متنوع و غیره را برای کاربر مهیا می‌سازد. تلویزیون‌های هوشمند از تلویزیون‌های پرطرفدار و محبوب بازار هستند که افراد زیادی اقدام به خرید آنها می‌کنند البته باید بگوییم که قیمت تلویزیون هوشمند نسبت به قیمت تلویزیون معمولی بالاتر است.

در حال حاضر افراد بسیاری از فناوری جدیدی با نام تلویزیون اینترنتی رایگان استفاده می‌کنند و با استفاده از این فناوری که در قالب سایت و یا اپلیکیشن است توسط یک تبلت، گوشی، کامپیوتر و یا تلویزیون هوشمند سریال‌ها، فیلم، شبکه‌های صدا و سیما و حتی پخش زنده تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند. اگر شما هم پرمشغله هستید و زمان کافی برای تماشای سریال و فیلم‌های مورد علاقه خود در خانه و از طریق تلویزیون را ندارید می‌توانید از فناوری تلویزیون اینترنتی رایگان استفاده کنید. تلویزیون اینترنتی لنز، تلویزیون آنلاین آیو، تلویزیون اینترنتی تلوبیون و غیره از بهترین تلویزیون‌های اینترنتی ایرانی به شمار می‌آیند و انتخاب‌های خوبی هستند.

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

در فروشگاه اینترنتی سل طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌های تلویزیون از برندهای معتبر با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند و کالا در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت سفارش به مشتریل تحویل داده می‌شود. اگر قیمت تلویزیون ایکس ویژن، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون دوو و ... را در سل با بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و واقعی مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که قیمت مناسب‌تری دارند، در واقع یکی از اهداف اصلی فروشگاه اینترنتی سل فروش انواع لوازم خانگی با تضمین قیمت است.

کد خبر: ۱۶۷٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha