۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
جانمایی شهرک صنعتی آق قلا از روز اول ایراد داشت
استاندار گلستان در بازدید از رسانه بازار:

جانمایی شهرک صنعتی آق قلا از روز اول ایراد داشت

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان ضمن یادآوری این نکته که جانمایی شهرک صنعتی آق قلا از روز اول ایراد داشت، گفت: زمین های کشاورزی مجاور شهرک صنعتی بسیار مرغوب است و انتخاب آن برای شهرک ایراد داشت.

علی محمد زنگانه در دیدار با خبرگزاری بازار، اظهار کرد: بسیاری از زمین های شهرک های صنعتی آق قلا دست برخی افراد مانده و بیش از یک دهه هم از عمر آن گذشته ولی هنوز تعیین تکلیف نشده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید زمین های بلا استفاده در شهرک صنعتی به زودی تعیین تکلیف شود، افزود: تلاش می شود تا با همراهی دستگاه های مرتبط این اراضی خلع ید شود.

وی دلایل عقب ماندگی استان را عدم انسجام و اختلاف سیاسی اعلام کرد و گفت: تعارفات را باید کنار بگذاریم بر اساس آسیب شناسی انجام شده، اختلاف جریان های سیاسی از دلایل جدی عدم توسعه گلستان است.

به گفته زنگانه، وقتی بحث توسعه مطرح می شود، جریان های سیاسی سایر استان ها برای مصالح استان هم سو بوده و همه اختلافات را کنار می گذارند؛ اتفاقی که در استان ما تاکنون نیافتاده است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ انسجام بین جریان های سیاسی ایجاد شود، افزود: برای مصلحت استان همه باید با هم همسو باشند و این کار هم باید از بزرگان آغاز شود تا به خٍُرده جریان ها و حتی افرادی که گرایش سیاسی پررنگ دارند، برسد.

استاندار گلستان نبود همیت و قدرت ریسک پذیری مدیران را از دیگر دلایل عدم توسعه گلستان مطرح کرد و گفت: به دنبال ترمیم این موضوع هستیم و تلاش می کنیم تا ریشه های این مشکل را یافته و آن را حل کنیم.

وی برخورداری از قدرت ریسک پذیری و تصمیم گیری بزرگ را از ضروریات ویژگی مدیر دانست و اضافه کرد: پشت میز نشینی مدیران فایده ای ندارد بلکه باید به بطن کار برود و ما این تذکرات را دادیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: آن دسته از مدیرانی که خودشان را با این مسائل تطبیق می دهند ما در خدمتشان خواهیم بود در غیر این صورت با کسی در این زمینه تعارف نداریم.

کد خبر: ۱۶۷٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha