۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
ضرورت بازنگری در افزایش حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

ضرورت بازنگری در افزایش حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازنشستگان این امکان را ندارند که به مانند شاغلان؛ از کارانه، اضافه کار و حق ماموریت‌ها برخوردار شوند بنابراین بهتر است بازنگری در زمینه افزایش حقوق این اقشار صورت گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا زندیان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در خصوص لزوم افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: با توجه به افزایش قیمت کالاها در بازار، میزان تورم و کاهش قدرت خرید مردم، حقوق پرداختی به بازنشستگان کافی نیست و هزینه زندگی آنها را تامین نمی‌کند.

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ادامه داد: باید در میزان پرداخت حقوق به بازنشستگان لشکری و کشوری نیز تجدید نظر شود چرا که افزایش ۱۰ درصدی حقوق با نرخ تورم تناسبی ندارد، مخصوصا برای بازنشسته ها با حقوق پایین.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان از ایجاد عدالت و افزایش حقوق بازنشستگان حمایت می کنند، عنوان کرد: نباید فراموش کرد بازنشستگان این امکان را ندارند که به مانند شاغلان؛ از کارانه، اضافه کار و حق ماموریت‌ها برخوردار شوند بنابراین بهتر است بازنگری در زمینه افزایش حقوق این اقشار صورت گیرد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شاهد بهبود شرایط باشیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آبی خاک برسر IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      با این افزایش ده درصد خودتون را مسخره کنید مثل اینکه تو این مملکت زندگی نمیکنید