۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کاهش ۳۰ درصدی حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد:

کاهش ۳۰ درصدی حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان

زنجان - مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان به کاهش بیش از ۳۰ درصدی حوادث ناشی از کار طی سال گذشته در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و گفت: ایمنی در کار به عنوان یکی از الزامات مهم مورد تاکید است. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، به اشاره به روز کارگر با بیان اینکه ۱۱۲ هزار کارگر در استان زنجان بیمه شده اصلی هستند، گفت: این افراد در بخش‌های مختلف خدمات، کشاورزی  و غیره فعال هستند.

وی به کاهش بیش از ۳۰ درصدی حوادث ناشی از کار طی سال گذشته در واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: ایمنی در کار به عنوان یکی از الزامات مهم در واحدهای تولیدی  به جد مورد تاکید است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، از وجود بیش از ۲۹ هزار کارگر ساختمانی فعال در استان خبر دادو اظهار کرد: از این تعداد تنها بیش از ۲۲ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان ابراز کرد: حوادث ساختمانی در استان بیشترین حوادث را دارد و در این میان کارگران و کارفرمایان باید دقت لازم در رعایت مسائل ایمنی را مد نظر قرار دهند. 

یوسفی با بیان اینکه حوادث ناشی از کار در برخی از مشاغل زیاد و در برخی کم است، افزود: طی چند سال اخیر حوادث ناشی از کار در استان کاهش محسوسی داشته است. 

وی  یاد آورشد: به کارگیری افراد بدون بیمه غیرقانونی است و هیچ کارفرمایی حق ندارد که این کار را بکند و افرادی که بیمه ندارند می‌توانند از اداره کار این مهم را پیگیر شوند.

کد خبر: ۱۶٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha