۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
هدست جدید سونی با قابلیت نویزگیر فوق العاده و مجهز به فناوری LADC
تازه های فناوری؛

هدست جدید سونی با قابلیت نویزگیر فوق العاده و مجهز به فناوری LADC

شر کت سونی از عرضه هدست جدید خود به نام «لینک بادز اس» (LinkBuds S) رونمایی کرده که گفته می شود از کیفیتی کم نظیر در گوش دادن موسیقی و مکالمه برخوردار است.

به گزارش بازار، با پیشرفت فناوری ساخت هدست های جدید و افزودن کاربری های مختلف مانند استفاده تخصصی از آنها در بازی، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی و تماس تلفنی، تعداد مشتریان این گجت های پر طرفدار نیز تا حد زیادی افزایش یافته است.

شرکت خوشنام سونی که از تولیدکنندگان ابزارهای الکترونیکی پیشرو و با کیفیت بازار محسوب می شود نیز، در همین راستا از محصول جدید خود به نام «لینک بادز اس» (LinkBuds S) رونمایی کرده که گفته می شود از کیفیتی کم نظیر برخوردار است.

این هدست بلوتوث جدید سونی که قیمت آن ۲۰۰ دلار اعلام شده، به ازای هر گوشی تنها ۴.۸ گرم وزن داشته و البته در حال حاضر، با تخفیفی مناسب در فروشگاه آمازون، با قیمت ۱۴۸ دلار به فروش می رسد.

از قابلیت های این هدست جدید می توان به نویزگیر عالی آن برای مکالمه و ضد آب بودن اشاره کرد که به ادعای سونی، حتی در محیط های بسیار شلوغ و پر هیاهو نیز می تواند صدای شما را به وضوح هر چه تمام تر به مخاطب برساند؛ موضوعی که به مشکلی جدی در اثر هدست های بلوتوث بازار بدل شده است.

از دیگر قابلیت های این هدست جدید می توان به استفاده از فناوری LADC در آن اشاره کرد که برای گوش دادن به موزیک حرفه ای بسیار لازم بوده و با این حال، به دلیل نیمه انحصاری بودن این فناوری، سونی در زمره معدود شرکت هایی است که از آن، در هدست های جدید خود بههر می برد.

این سیستم می تواند تفکیک و وضوع بسیار بالای صدا را برای کاربران به ارمغان آورده و به ادعای سونی، حتی از این منظر می تواند هدست مناسبی برای آهنگسازان نیز به حساب آید.

کد خبر: ۱۶۶٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha