۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
 ۱۹۷ واحد صنعتی استان سمنان پروانه بهره برداری دریافت کردند
طی سال ۹۸؛

۱۹۷ واحد صنعتی استان سمنان پروانه بهره برداری دریافت کردند

سمنان- سرپرست اداره کل صنعت معدن و تجارت سمنان گفت: طی سال ۹۸ و در سطح استان ۱۹۷ واحد صنعتی تولیدی پروانه بهره برداری دریافت کردند تا کمک خوبی برای ایجاد اشتغال صورت گیرد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده طی سال گذشته در سطح استان سمنان، بیان کرد: در این سال شاهد صدور ۱۹۷ پروانه بهره برداری در بخش صنعت بوده ایم.

وی افزود: در سال قبل همچنین دو هزار و ۱۹۲ واحد صنعتی و تولیدی نیز جواز تاسیس دریافت کردند تا شاهد کمک خوبی به اشتغال استان از طریق تولید باشیم.

زمینه اشتغال ۲۸۰۰ نفر فراهم شد

سرپرست صمت استان سمنان بیان کرد: پس از ارزیابی، بازرسی و تشکیل پرونده و کارکارشناسی توسط کارشناسان سازمان صمت استان نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ جواز تاسیس صنعتی نیز طی سال ۹۸ صادر شده است.

تشنه دل میزان سرمایه گذاری واحدهایی که در سال ۹۸ موفق به دریافت جواز تاسیس شدند را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و ابراز کرد: صمت در راستای حمایت از تولید و اشتغال مراحل دریافت جواز و استعلام ها را تسهیل می‌کند.

وی افزود: با فعال شدن واحدهای صنعتی استان سمنان و دریافت پروانه بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری به میزان ۷۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای دو هزار و ۸۱۵ نفر در سراسر استان سمنان بوده ایم.

کد خبر: ۱۶٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha