۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
سیلاب‌های اخیر اصفهان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت در پی داشت
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

سیلاب‌های اخیر اصفهان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت در پی داشت

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: بارش های دیروز و امروز و جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق استان اصفهان باعث خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی شده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به بارندگی های دیروز و امروز در برخی از مناطق استان اصفهان اظهار داشت: طوفان و تندبادهای لحظه ای هم در برخی دیگر از مناطق استان را شاهد بودیم که آن هم خسارت هایی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه سیلاب ها و تندبادهای دیروز و امروز تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است، ابراز داشت: فقط در شهرستان نجف آباد و شهر جوزان از دیروز تا به امروز ۲۷ میلی متر باران باریده است که این موجب جاری شدن سیلاب در این شهرستان شده است.

حضور ۷ تیم امدادگر در محل

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه این حوادث باعث وارد شدن خسارت به تعدادی از منازل مسکونی و واحدهای تجاری شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با حضور جدی هفت تیم امدادگر این افراد به کمک خسارت دیدگان رفته اند.

وی با اشاره به اینکه طوفان و گرد و خاک نیز در بخش های از توابع نجف آباد رخ داده است، گفت: این حادثه نیز باعث خسارت هایی به برخی از تابلوهای تبلیغاتی، کانکس ها و سازه های موقت شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه بارش های باران در برخی دیگر از مناطق نیز خسارت های وارده کرده است، افزود: روستای سنگ سفید خوانسار و تیکن گلپایگان از جمله این مناطق است که خسارت هایی نیز به برخی از منازل وارد شده است.

وی همچنین ضمن اشاره به پیش بینی و هشدارهای هواشناسی برای روزهای آینده خاطرنشان کرد: مناطقی از غرب، شرق و جنوب استان اصفهان شامل این هشدارها می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به پیش بینی تندبادهای لحظه ای در جنوب و شرق استان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمال تندبادهای لحظه ای تا اواسط هفته آینده وجود دارد و از این رو لازم است هم استانی های عزیز نسبت به مقاوم سازی سازه های موقت اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶۶٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha