۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
امکان افزایش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در صورت عبور از مقاومت مهم پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان افزایش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در صورت عبور از مقاومت مهم پیش رو

علیرغم بهبود نسبی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، کاردانو عملکرد چندان موفقی نداشته و بر خلاف بسیاری از آلتکوین های دیگر، هنوز میلی برای افزایش قیمت از خود نشان نداده است.

به گزارش بازار، علیرغم بهبود نسبی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، کاردانو عملکرد چندان موفقی نداشته و بر خلاف بسیاری از آلتکوین های دیگر، هنوز میلی برای افزایش قیمت از خود نشان نداده است.

با اینحال، اگر توکن ADA موفق به عبور از قیمت ۰.۵۵ شود، پیش‌بینی قیمت ما برای این ارز ممکن است صعودی شود. این سطح از زمانی که قیمت در ژوئن ۲۰۲۲ به زیر محدوده شکسته شد، به عنوان یک مقاومت قوی عمل کرده است. در زمان نگارش این گزارش، قیمت پس از افزایش ۲.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، در نقطه ۰.۵۱ دلار معامله می شود که طی هفت روز گذشته ۹.۷ افزایش یافته است.

در جریان معاملات دیروز، قیمت بیت کوین قبل از تجربه یک اصلاح جزئی به بالاترین حد خود در روز دوشنبه رسید که در پی آن، اکثر آلتکوین ها پس از اصلاح روز دوشنبه، عملکرد مثبتی را نشان دادند.

به اعتقاد اکثر تحلیلگران، توسعه آهسته اکوسیستم کاردانو بر عملکرد قیمت این ارز تأثیر منفی گذاشته است.

پیش بینی قیمت کاردانو

امکان افزایش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو در صورت عبور از مقاومت مهم پیش رو

تحلیل فنی نمودار کاردانو نشان می دهد که قیمت در هفته اول جولای از روند نزولی خارج شد. با این وجود، این ارز نتوانست شتاب بیشتری به دست آورده و حمایت ۰.۴۱ دلاری خود را دوباره آزمایش کرد.

از آن زمان، قیمت دو بار از سطح ۰.۵۵ دلار رد شده و اکنون به نظر می رسد برای آزمایش مجدد دیگری آماده است.

اگر کاردانو موفق به عبور از مقاومت ۰.۵۵ دلاری شده و این نقطه به حمایت تبدیل شود، پیش بینی قیمت ۰.۷۲ دلار برای کاردانو کاملاً معتبر به نظر می رسد. این هدف قیمت نیز با بالاترین قیمت ژوئن و منطقه اصلاح فیب ۰.۳۸۲ همخوانی دارد. با این حال، برای چنین حرکت قیمتی، گاوهای ADA به بهبود اقدام قیمت بیت کوین نیاز دارند.

اگر قیمت بیت کوین به زیر ۲۲۰۰۰ دلار برسد، می توان انتظار داشت که اکثر آلتکوین ها پایین ترین کف جدید خود را تجربه نمایند. بنابراین، اگر قصد ورود به هرگونه موقعیت معاملاتی کاردانو هستید، شکست حمایت ۰.۴۱ دلاری می‌تواند یک حد ضرر خوب در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha