۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
برگزاری نشست دیپلماسی صادرات و غذایی با همکاری وزارت خارجه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

برگزاری نشست دیپلماسی صادرات و غذایی با همکاری وزارت خارجه

بوشهر- نیکبخت رئیس سازمان تعاون روستایی کشور از برگزاری نشست دیپلماسی صادرات و غذایی با همکاری وزارت امور خارجه خبر داد.

محمدعلی نیکبخت در حاشیه برگزاری میز ملی خرما در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خرما از محصولات مهم و استراتژیک است که شش استان عمده تولیدات خرمای کشور را بر عهده دارند.

وی افزود: بوشهر از مهم‌ترین استان‌های خرماخیز است و باید برای فروش خرمای کشاورزان این استان برنامه ریزی کرد.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور خاطر نشان کرد: برگزاری میز ملی خرما در استان بوشهر به پیشنهاد نماینده دشتستان محقق شد و امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد و شاهد بهبود وضعیت معیشتی نخلداران و تولیدکنندگان خرما باشیم.

نیکبخت از برگزاری نشست دیپلماسی صادرات و غذایی با همکاری وزارت خارجه خبر داد و تصریح کرد: اگر برای خرما نیز در این حوزه، برنامه ریزی شود، همانند خشکبار می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

وی یادآور شد: رایزنی‌های خوبی برای صادرات خرما انجام شده و می‌تواند ارزش افزوده بسیار بالایی برای کشور داشته و تولیدکنندگان را از لحاظ معیشتی کمک کند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای حمایت از تولیدکنندگان خرما به کار می‌بندیم و شک ندارم با تسهیل صادرات شاهد رونق خوبی برای این محصول خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۶٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha