۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
۴۵ درصد جایگاه‌های «سی ان جی» در استان بوشهر از سرویس خارج شده‌اند
شرکت فرآورده های نفتی بوشهر اعلام کرد؛

۴۵ درصد جایگاه‌های «سی ان جی» در استان بوشهر از سرویس خارج شده‌اند

بوشهر- مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: از ۳۵ جایگاه «سی ان جی» استان، ۱۵ جایگاه معادل ۴۵ درصد جایگاه‌های استان بوشهر از سرویس خارج شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر، مهرداد بیوکی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ جایگاه سوخت گاز سی ان جی در استان بوشهر از سرویس خارج شده و غیر فعال هستند.

وی افزود: از این تعداد ۹ جایگاه عرضه سی ان جی به دلیل برخی نکات ایمنی و عدم استاندارد سازی، تعطیل شده‌اند که این جایگاه‌ها شامل جایگاه سی ان جی واقع در خیابان مطهری بوشهر، شهرداری بوشهر در میدان امام علی، پایگاه هوایی در میدان حر، جایگاه سی ان‌جی شهرداری‌های کاکی، سعدآباد، دیر، جم، گناوه و کنگان است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اضافه داشت: جایگاه‌های سی ان جی ملزم هستند بعد از مدت معینی فعالیت، نسبت به استاندارد سازی و ایمنی دوباره اقدام کنند بر این اساس بازدیدها و نظارت‌های مستمری از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی انجام می‌شود که در بازدید به عمل آمده جایگاه‌هایی که از نظر ایمنی دچار کاستی هایی بودند شناسایی و نسبت به خارج شدن آنها از سرویس اقدام شد.

وی با بیان اینکه ۶ جایگاه سی ان جی دیگر این استان نیز به دلیل نقص فنی، نبود بهره برداری و خرابی رمپ ورودی به علت آب بردگی ناشی از سیلاب تعطیل شده اند ادامه داد: جایگاه سی ان جی شهرداری اهرم و شرکت دریا کولاک در خیابان طالقانی بوشهر به دلیل نقص فنی، آتیه ساز عسلویه مربوط به منطقه ویژه پارس و ستاره خلیج فارس در کنگان نیز به علت نبود بهره بردار تعطیل شده اند.

بیوکی با تاکید بر اینکه جایگاه سی ان جی شهرداری سیراف در سه‌راهی جم و جایگاه سی ان جی شهرداری آبدان دیر نیز به علت خرابی رمپ ورودی جایگاه در اثر سیل و آب بردگی تعطیل شده اند بیان کرد: پیگیری لازم برای وارد مدار شدن این جایگاه‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن در حال انجام است و در صورت اجرا نکردن استانداردهای تعیین شده از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز این جایگاه‌ها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha