۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
دولت بودجه های نهادهای غیرضروری و نجومی بگیران را اصلاح کند
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

دولت بودجه های نهادهای غیرضروری و نجومی بگیران را اصلاح کند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس خطاب به دولت گفت: کاش قبل از جراحی معده خالی معلمان و کارمندان، بودجه های اضافی ادارات و نهادهای غیرضروری و نجومی بگیران را اصلاح می کردید.

به گزارش بازار، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: دولتمردان و مسئولان سازمان برنامه و بودجه چرا بعد از گذشت ۵ ماه از سال نسبت به صدور همسان سازی بازنشستگان کشوری که مجلس محترم ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱ تصویب کرده بود اقدامی نمی کنند آیا این عدالت است؟

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس افزود: چرا در این شرایط وحشتناک و بی سابقه تورم دولت اینچنین با بازنشستگان کشوری به خصوص فرهنگیان برخورد می کند، هر زمان صحبت از افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان و زمان پرداخت معوقات این قشر عزیز می شود صحبت از تورم می شود.

وی بیان کرد: چرا با وجود صدها ساعت کار تبلیغاتی، بررسی های دقیق تخصصی در خصوص همسان سازی و رتبه بندی هنوز هم معطل گذاشتید؟ معلمان و بازنشستگان چه هیزم تری فروخته اند، چرا معوقات معلمان و بازنشستگان و پاداش بازنشستگی نزدیک به یکسال است را پراخت نمی کنید.

شادمهر خطاب به دولت، عنوان کرد: کاش قبل از جراحی معده خالی معلمان و کارمندان، بودجه های اضافی ادارات و نهادهای غیرضروری و نجومی بگیران را اصلاح می کردید.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha