۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
وزیر راه نسبت به اصلاح نرخ آزادراه های کشور اقدام کند
نماینده مردم چالوس در مجلس:

وزیر راه نسبت به اصلاح نرخ آزادراه های کشور اقدام کند

محسنی بندپی، نماینده مردم چالوس در مجلس با توجه به افزایش نرخ آزادراه های کشور، از وزیر راه خواست تا نسبت به اصلاح نرخ آزادراه های کشور اقدام کند.

به گزارش بازار، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: سیل اخیر در حوزه انتخابیه اینجانب خسارات زیادی به روستاهای منطقه به ویژه روستاهای کوهستانی بخش مرزن آباد وارد کرده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ضمن تشکر از استاندار، فرماندار، بخشدار و روسای محترم ادارات بخش غرب مازندران و مرزن آباد افزود: از وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه انتظار دارم توجه ویژه ای برای احیای زیرساخت های حوزه انتخابیه اینجانب داشته باشند و اعتبارات لازم را نیز اختصاص دهند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اخیراً نرخ عوارض آزادراه های کشور منتشر شده است و نرخ عوارض تهران به چالوس بعضاً تا ۱۰ برابر سایر آزادراه های کشور افزوده شده است. یعنی برای سفر رفت و برگشت به چالوس در حدود ۳۰۰ هزار تومان باید هزینه کنید. از وزیر راه درخواست دارم تا نسبت به اصلاح قیمت عوارض آزادراهی دستورات لازم را صادر نماید.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha