۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
تاخیر در پرداخت پول گندم تحویلی داد کشاورزان را در آورده است
نماینده مردم چناران در مجلس:

تاخیر در پرداخت پول گندم تحویلی داد کشاورزان را در آورده است

امامی راد، نماینده مردم چناران در مجلس گفت: تاخیر در پرداخت پول گندم تحویلی داد کشاورزان را در آورده است.

به گزارش بازار، حسین امامی راد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدامی ارزشمند و شجاعانه دولت شما بود که جلوی رانت های اقتصادی و سواستفاده از بیت المال را گرفت ولی به فرمایش شهریار صدبار احسنت اما صدهزار افسوس که متاسفانه نظارت ضعیف دولت سیزدهم بر بازار باعث گرانی و قیمت های شناور و متغیر را به وجود آورده که نارضایتی مردم را دامن زده و پاشنه آشیل برای دولت و نظام و آخوری چرب برای نشخوار کنندگان جریان اپوزوسیون و دشمنان قسم خورده نظام شده است.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، ادامه داد: خروجی تصمیمات مجلس و دولت در بحث نرخ گذاری گندم و افزایش قیمت آن بارقه امیدی در دل کشاورزان گندمکار ایجاد کرده ولی تاخیر در پرداخت پول گندم تحویلی داد کشاورزان را در آورده است.

وی افزود: عشایر را دریابید، قشر زحمتکش و سختکوشی که یک چهارم پروتئین و لبنیات کشور را در سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات تامین می کند بچه های عشایر در فراخی امکانات و در بیمارستان های مجهز و اتاق های عمل کاملا بهداشتی به دنیا نمی آیند بلکه در کنار دام هایشان و چادرهای عشایری متولد شده و رشد می کنند و همچون بزرگترهایشان در تولید سهیم هستند.

امامی راد بیان کرد: خرید تضمینی با آزاد نمودن قیمت ها و خرید دام خواسته زیادی نیست حتما اخبار سوزاندن دام و رها کردن دام ها در کوه و دشت را به دلیل گرانی نهاده ها و مشکلات عشایر شنیده اید. خواهشا به داد آن ها برسید.

کد خبر: ۱۶۶٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha