۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
افتتاح ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام توسط رئیس جمهور
استاندار ایلام خبر داد:

افتتاح ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام توسط رئیس جمهور

ایلام-استاندار ایلام از افتتاح چهار هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام توسط رئیس جمهور در هفته جاری به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای عالی استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: قرار بود طرح های بزرگی با حضور رئیس جمهور و سفر به استان افتتاح و به بهره برداری برسد اما بنا به دلایل مختلف این اتفاق نیافتاد و امروز نیز به خاطر وضعیت کرونا در کشور مجبور هستیم برخی پروژه ها را بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح کنیم.

وی در ادامه از افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: روز پنجشنبه هفته جاری طرح ها وپروژه های مهم استان درحوزه وزارت جهاد کشاورزی‌ و نیرو با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیران مربوطه در استان افتتاح می شود.

استاندار ایلام حجم افتتاحیه های این دو وزارتخانه در استان را بین سه تا چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: یکی از پروژه های مهم قابل افتتاح ۶۰ کیلومتر خطوط اصلی انتقال آب به دشت فکه  با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که قریب ۲۲ هزار هکتار از زمین های استان را آبیاری می کند.

وی  در بخش دیگری از صحبت های خود به سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومانی ظرف دو سال و نیم گذشته اشاره کرد.

کد خبر: ۱۶٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha