۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
مهم‌ترین فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد
در بازدید مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده؛

مهم‌ترین فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جریان بازدید مشاوران وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده مهم‌ترین فعالیت این شرکت را تبیین کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز یکشنبه، نهم مردادماه در جریان بازدید زینب قیصری مشاور امور بانوان وزیر نفت و خدیجه گودرزی، مشاور امور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: نقش و مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی کمک به تداوم تولید نفت، گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است که خروجی مأموریت عملیاتی شرکت تأمین ارز و به نوعی ورودی اقتصادی سایر فعالیت‌های کشور خواهد بود.

وی از تداوم صادرات نفت خام و میعانات گازی در شرایط پیچیده عملیاتی، مدیریت ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های مورد نظر با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و انجام خدمات متعدد پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی نام برد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به اهمیت نقش بانوان در جامعه و شرکت اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار هم بدرخشند.

نقش بانوان در صنعت نفت بی‌بدیل است
مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده در این نشست اظهار کرد: در صنعت نفت بانوان توانمندی داریم که دارای تحصیلات تکمیلی هستند و در کنار آقایان سابقه و تجارب ارزنده‌ای کسب کرده‌اند و این بی‌بدیل است.

وی افزود: برنامه داریم که مطالبات بانوان را پیگیری کنیم و جزو اصلی‌ترین وظایف ما است قانون حمایت از خانواده و طرح جمعیت جوانی جمعیت را در کارگروه‌هایی که تشکیل داده‌ایم پیگیری کنیم، همچنین چگونگی استفاده جامع و کامل از جامعه متخصص بانوان در صنعت نفت را نیز در برنامه داریم.

مشاور وزیر در امور زنان و خانواده در مورد هدف بازدید از جزیره خارک نیز گفت: جزیره خارک به‌دلیل موقعیت و فاصله‌ای که از مرکز دارد قطعاً مشکلاتی خواهد داشت و هدف از بازدید شناسایی مشکلات از نزدیک است و تمرکز خوبی بر رفع مشکلات بانوان در جزیره خواهیم داشت.

قیصری تأکید کرد: در حوزه بانوان زیرساخت‌های خوبی در وزارت نفت است و اگر به‌موقع و بهینه در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

در این نشست تعدادی از بانوان دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و پیرامون بررسی و رسیدگی به موضوعات مطروحه بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha