۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
تقویت زیرساخت شهرک های صنعتی گلستان انگیزه تولیدکنندگان را افزایش می دهد
مدیرعامل شرکت پردیس جامه بصیری:

تقویت زیرساخت شهرک های صنعتی گلستان انگیزه تولیدکنندگان را افزایش می دهد

گرگان- بصیری، مدیرعامل شرکت پردیس جامه بصیری گفت: انگیزه‌ کارآفرینان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی را می‌توان با تقویت زیرساخت‌ها افزایش داد.

ناصر بصیری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: دو سال پیش این شرکت را به ثبت رساندیم و با توجه به مزایای استقرار صنایع در محیط شهرک های صنعتی، در نهایت شهرک صنعتی آق‌قلا را برای استقرار انتخاب کردیم.

مدیرعامل شرکت پردیس جامه بصیری ادامه داد: پس از خرید زمین و سوله‌ یک واحد تعطیل شده در این شهرک، در مدت زمانی کمتر از پنج ماه با نوسازی، افزایش بنا و استقرار تجهیزات؛ کارخانه تولید پوشاک پردیس جامه بصیری را راه‌اندازی کردیم.

بصیری با اشاره به برخی از مزایای استقرار صنایع در محیط شهرک های صنعتی، افزود: ساخت و راه‌اندازی یک واحد تولیدی با این ابعاد در خارج از محیط شهرک های صنعتی، زمان‌ و هزینه‌ بسیار بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: از اخذ انواع مجوز و موافقت‌ها تا تأمین زیرساخت‌های ارتباطی از قبیل آب، برق، گاز و غیره که همگی هزینه‌بر و زمان‌بر می‌باشند.

مدیرعامل این کارخانه تولید پوشاک گفت: این واحد تولیدی با برند بریسو برای صدها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

بصیری ضمن اظهار رضایت نسبی از امکانات و خدمات ارائه شده در شهرک صنعتی آق قلا، گفت: انگیزه‌ کارآفرینان و صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی را می‌توان با تقویت زیرساخت‌ها افزیش داد.

او در خاتمه یادآور شد: فراهم کردن امکاناتی نظیر ایجاد سرویس‌های رفت و آمد کارگری به این شهرک یا جلوگیری از قطعی و نوسانات زیان‌بار برق مصرفی در شهرک های صنعتی مسائلی است که رفع آن مستلزم تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در سطح مدیریت عالی استان است.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha