۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
همکاری گسترده دولت با خود مالک ها می تواند در تولید مسکن جهش ایجاد کند
دبیر کانون انبوسازان:

همکاری گسترده دولت با خود مالک ها می تواند در تولید مسکن جهش ایجاد کند

دبیر کانون انبوسازان کشور گفت: برای اینکه شاهد تحرک‌های بزرگ در سخت نهضت ملی مسکن باشیم باید با خود مالکی‌ها بیشتر همکاری کنیم.

به گزارش بازار، فرشید پورحاجت گفت: آن طور که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تا واحد از واحدهای نهضت ملی مسکن خود مالک‌ها هستند.

پورحاجت گفت: خودمالک ها بدون مداخله دولت آمدند پروژه‌هایی رو تعریف کردند بدون بگیر و ببند تسهیلات را دریافت کردند و کار را جلو بردند.

دبیر محترم کانون انبوسازان کشور افزود: بخشی از پروژه‌هایی که به اسم نهضت ملی مسکن تکمیل شده و آماده است همان طرح‌های نیمه کاره دولت قبل است که دولت همه را در قالب نهضت ملی مسکن تجمیع کرده و بخشی از ان‌ها اماده بهره برداری شده اند.

پورحاجت در گفتگو با رادیو گفتگو تاکید کرد اگر آمارها را رصد کنیم دولت در بخش خودمالکی اگر شرایط رو به نحوی مطلوب کند که تولید کننده های مسکن بتوانند به راحتی در این بازار ورود کنند خروجی اش قطعاً برای کشور و افزایش تولید مسکن بهتر خواهد بود.

دبیر کانون انبوسازان کشور افزود: به نظر میرسد بهترین کاری که دولت میتواند برای رونق بازار مسکن انجام دهد این است که فضای کسب و کار در حوزه مسکن را برای بخش خصوصی تسهیل کند.

پورحاجت گفت: اگر در سال‌های اخیر شاهد نوسانات سنگین در حوزه اجاره و مسکن هستیم به این علت بوده که نتوانستیم شرایط رو به نحوی تسهیل کنیم که تولید مسکن در کشورمون افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      این کار دولت رابایدطلا گرفت.. چون قیمت مسکن خیلی نجومی شده.