۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
گذر از اوج بار برق نیازمند همکاری مردم و صنایع است
معاون هماهنگی توزیع توانیر:

گذر از اوج بار برق نیازمند همکاری مردم و صنایع است

رشت-  معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گذر از پیک اوج بار برق را نیازمند همراهی مردم و صنایع برای مدیریت شبکه سازی دانست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، حمیدرضا پیرپیران در دیار با استاندار گیلان گفت: استانداری گیلان در پیک اوج بار برق، در منحنی مصرف، صرفه جویی داشته و به صورت عملیاتی الگو بوده است.

حمیدرضا پیرپیران افزود: امسال نگاه وزارت نیرو بر طرح های مشوق محور و جلب همراهی مردم استوار بوده است.

وی با مهم و حیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف بر ضرورت همکاری، تعامل و همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تاکید و اظهار کرد که گذر از پیک اوج بار برق، با همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وی از مردم خواست تا با حفظ این روند و تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه در شرایط کنونی همراهی مردم در گذر از روزهای گرم تابستان و تامین برق پایدار بسیار موثر بوده است، گفت: باید الگوی عملیاتی صحیح مصرف انرژی و فرهنگ مصرف بهینه با همراهی آحاد مردم و تلاش مسئولان در جامعه به خوبی نهادینه شود.

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب و مشکلات ناشی از قطعی های مکرر برق در سالیان گذشته و نارضایتی مردم و صاحبان بخش های صنعتی، تولید و اشتغال، اظهار کرد: امسال تمام تلاش مسئولان استان، برای مدیریت بهینه مصرف برق در گیلان به صورت عملیاتی و جهادی در راستای رضایتمندی مردم بوده تا شرایط پایداری نسبت به گذشته فراهم شود.

عباسی به اجرای عملیاتی مدیریت مصرف انرژی در محیط اداری استانداری به عنوان الگو اشاره و بیان کرد: باید مسئولان، مدیران و کارکنان دولت و مجموعه های مختلف اداری و خدمات رسان خود الگوی مناسبی در همراهی برای صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف انرژی برای همگان باشند.

وی توجه مردم و صاحبان صنایع به الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف برق را در کاهش خاموشی ها بسیار موثر دانست و تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب اعتبارات پژوهشی شرکت توزیع برق استان گیلان در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه برق و ارتقای سطح همکاری مردم و نگاه مسئولانه آحاد جامعه با تعامل رسانه ها و صدا و سیما هزینه شود.

استاندار گیلان همچنین خواستار توجه ویژه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) به توسعه و نیز اصلاح شبکه فرسوده برق و افزایش ظرفیت تولید این صنعت در استان شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha