۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
اهمیت تشکیل و تقویت صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی
سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مطرح کرد

اهمیت تشکیل و تقویت صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی

منصور، سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، تشکیل و تقویت صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی را یکی از راهبردها و محور اساسی تحقق شعار سال ۱۳۹۹ این سازمان برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود منصور در جلسه با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق، مدیران کل منابع طبیعی، نمایندگان و مدیران عامل صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه منابع طبیعی که صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بهره مندی از ظرفیت های قانونی برای تشکیل و تقویت صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی استانی با هدف ساماندهی بهره برداران و مشارکت تشکل های فراگیر عمومی در حفظ، احیا و پایداری عرصه های منابع طبیعی یکی از راهبردها و محور اساسی تحقق شعار سال ۱۳۹۹ سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این نشست گفت: صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی بستری مناسب برای حضور بهره برداران این بخش با امکان اقتصادی کردن فعالیت های آنان در عرصه های منابع طبیعی فراهم می سازد.

سیدعبدالکریم رضوی اردکانی افزود: صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی به عنوان یک زیرساخت غیردولتی می توانند برای سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور؛ حفظ، احیا و توسعه عرصه های منابع طبیعی را محقق کنند.

گفتنی است؛ در این نشست سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، عوض علیزاده مقدم، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با مسعود منصور سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل منابع طبیعی، نمایندگان و مدیران عامل صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه منابع طبیعی در ۱۰ استان کشور دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: ۱۶٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha