۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
حجم تولید کارخانه های نان صنعتی گلستان به نصف رسید
مدیر عامل شرکت کاک نان گلستان:

حجم تولید کارخانه های نان صنعتی گلستان به نصف رسید

گرگان- حسنلو، مدیرعامل شرکت کاک نان گلستان گفت: اختلاف زیاد قیمت آردصنف و صنعت با دولتی توان رقابت را از ما گرفته و حجم تولید را به کمتر از نصف رسانیده است.

عباسعلی حسنلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با حذف ارز ترجیحی و آزاد شدن قیمت آرد، کارخانه های صنعتی تولید نان با مشکلات زیادی روبه رو شدند که بیشتر این مشکلات مربوط به فاصله قیمتی زیاد بین آردیارانه ای و آرد آزاد است.

مدیرعامل شرکت کاک نان گلستان ادامه داد: نان سنتی با آرد یارانه ای کمتر از قیمت بازار عرضه می شود و تا زمانی که این نوع نان یارانه ای در بازار وجود دارد استقبال مردم از خرید نان های صنعتی بسیار کم شده است.

وی گفت: قبل از حذف ارز ترجیحی، واحد تولیدی در هر ماه ۶۰ تن تولید داشتند اما در حال حاضر تولید به ۳۰ تن رسیده است.

حسنلو تصریح کرد: از دولت انتظار داریم اگر نمی خواهد به بخش صنعتی یارانه ای دهد لااقل مانع عرضه فروش نان های سنتی در فروشگاه های غیر مجاز شود.

وی با تاکید بر این مسئله که در حال حاضر واحدهای تولید نان صنعتی توان رقابت با نان سنتی را ندارد، اظهار کرد: اگر نرخ آزاد آرد برای همه واحدهای تولید نان ایجاد شود ما نیز می توانیم به تولید خود ادامه دهیم ولی اگر اوضاع طبق این روالی که وجود دارد پیش برود واحدهای تولیدی نان صنعتی با مشکلات زیادی روبه رو خواهند بود.

این تولید کننده نان صنعتی گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ نیروی کار در این واحد تولید مشغول فعالیت هستند، افزود: در دو ماه گذشته با همه مشکلاتی که وجود داشت تلاش کردیم نیروهای خود را حفظ کنیم و امیدواریم در آینده شرایط به گونه ای پیش برود که ما مجبور به تعدیل نیرو نشویم.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha