۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
پیکر ۲ کارگر مفقود شده در سیل گرمسار پیدا شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

پیکر ۲ کارگر مفقود شده در سیل گرمسار پیدا شد

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با اتمام عملیات جستجو و پس از ۷۲ ساعت تلاش، پیکر هر دو کارگر مفقود شده در حادثه سیل گرمسار پیدا شد

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سیل پایان هفته گذشته در غرب استان سمنان به خصوص شهرستان گرمسار و بخش ایوان کی سبب مفقود شدن دو کارگر شده بود، تاکید کرد: این دو کارگر، در مجموعه منابع طبیعی به صورت پیمانکاری کار می کردند.

وی با بیان اینکه یکی از این کارگران اهل خراسان شمالی و دیگری اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان است، افزود: از روز جمعه عملیات برای یافتن این دو کارگر آغاز شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در کنار مدیریت بحران، هلال احمر و اورژانس، نیروهایی از مهدی‌شهر و آرادان نیز به منطقه اعزام شدند تا پهنه جستجو برای یافتن این دو کارگر گسترده تر شود، ابراز کرد: برای جستجوی بهتر از روز شنبه، از تجهیزات موتوری و نیروهای بسیج و سپاه نیز کمک گرفته شد.

حمیدی با بیان اینکه پیکر مرحوم میرزایی، اهل کالپوش به عنوان نخستین کارگر مفقود شده در سیلا گرمسار، روز گذشته پیدا شد، گفت: پیکر این فرد نسبت به مکان مفقودی، هشت کیلومتر فاصله داشت که نشان از شدت سیلاب دارد.

یکی از این کارگران اهل خراسان شمالی و دیگری اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان است

وی با بیان اینکه جستجو برای یافتن فرد دوم تا ساعاتی قبل ادامه داشت، بیان کرد: صبح دوشنبه در نهایت پیکر دومین کارگر نیز پیدا و تحویل مراجع ذی ربط شد.

معاون استاندار سمنان با ابراز تاسف از درگذشت این دو کارگر، توضیح داد: پیمانکاری منابع طبیعی در گرمسار دارای پنج کارگر بود که بعد از شنیده اعلام خطر بروز سیل سه نفر از این افراد از محل دور می شوند اما به دلیل نامعلومی این دو نفر باقی می مانند.

حمیدی ضمن ابراز تاسف از درگذشت این دو کارگر، گفت: عملیات جستجو با یافتن پیکر دومین فرد مفقودی، به اتمام رسید.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha