۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
زباله های شهرک صنعتی آق قلا زیبنده محیط صنعتی نیست
مدیر شرکت شالوده پولاد سوله گلستان:

زباله های شهرک صنعتی آق قلا زیبنده محیط صنعتی نیست

گرگان- عامری، مدیرعامل شرکت شالوده فولاد آسیا از جمع آوری هفتگی زباله در شهرک انتقاد کرد و گفت: زباله های در شهرک صنعتی آق قلا زیبنده فضای این محیط صنعتی نیست.

مهدی عامری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جمع آوری زباله در شهرک صنعتی تنها هفته ای یک و دو بار انجام می شود، اظهار کرد: همیشه زباله های شرکت ها به صورت نامطلوبی در سطح شهرک وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شالوده فولاد آسیا با بیان اینکه شرایط آسفالت در فاز 3 شهرک بهتر است، ادامه داد: شهرک مشکل آسفالت دارد و از ابتدای شهرک صنعتی آق قلا و در فازهای یک و دو وضعیت آسفالت رضایت بخش نیست.

عامری ضمن انتقاد از عدم جدول کشی مناسب معابر، افزود: به دلیل شرایط نامطلوب این جدول کشی با کمترین بارانگی، سطح معابر دچار آبگرفتگی می شود و سیمای شهرک را زشت نشان می دهد.

وی استمرار آبگرفتگی شهرک صنعتی آق قلا را یکی از عوامل تشدید فرسودگی آسفالت دانست و گفت: باید برای این بخش چاره ای اندیشیده شود.

این فعال اقتصادی قطعی برق را یکی دیگر از کاستی های شهرک صنعتی دانست و گفت: از آنجاییکه مصرف برق این واحد تولیدی زیاد است امکان استفاده از ظرفیت موتور برق هم نداریم که ناگزیر به تعطیلی خط تولید در زمان خاموشی برق هستیم که همین امر باعث افزایش هزینه تولید می شود.

وی با بیان این مطلب که نبود روشنایی معابر شهرک یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی است، افزود: خوشبختانه اخیرا این مشکل مرتفع شد.

عرب عامری نبود اینترنت مناسب را یکی دیگر از چالش های شهرک صنعتی آق قلا برشمرد و اظهار کرد: از آنجایی که این واحد تولیدی صادرات به کشورهای دیگر را انجام می دهد وجود اینترنت برای برقراری ارتباط یک ضرورت است که متاسفانه این مشکل تاکنون حل نشده است.

وی ادامه داد: رفع تمامی این کاستی ها از وظایف مدیران شهرک صنعتی است چراکه وقتی واحد تولیدی در این فضای صنعتی مستقر می شود و از قوانین آن تبعیت می کند باید از خدماتی نظیر نظافت، اینترنت، آب و برق برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت شالوده فولاد آسیا ضمن تاکید بر این مطلب که نگهبانی شهرک باید خوش برخورد بوده و اطلاعات خوبی در زمینه کارخانه ها داشته باشد، افزود: از آنجاییکه یافتن واحدهای تولیدی در فاز یک و دو شهرک قدری دشوار است، راهنمایی نگهبانی به مراجعه کنندگان بسیار کمک خواهد کرد.

او حضور دام در شهرک را یکی دیگر از معضلات برشمرد و گفت: در بعضی فصل ها دام های سبک در سطح شهرک وجود دارند که چنین شرایطی برای فضای صنعتی مناسب نیست.

کد خبر: ۱۶۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha