۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
«تامین مالی» و «جذب سرمایه» اصلی ترین چالش مراکز رشد و استارتاپ‌ها
در گفتگو با بازار بیان شد؛

«تامین مالی» و «جذب سرمایه» اصلی ترین چالش مراکز رشد و استارتاپ‌ها

گرگان- غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره نتایج بررسی های انجام شده و تجارب حاصل از تحقیقات میدانی، گفت: اصلی ترین چالش واحدهای واقع در مراکز رشد و استارتاپ‌ها تامین مالی و جذب سرمایه است.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس تجربه ما عمده مشکلات واحدها از جنبه فنی رشته تخصصی آنها نبوده بلکه عمده مشکل در خصوص جذب و تامین سرمایه است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: برای این منظور علاوه بر تخصیص تسهیلات، برنامه ریزی هایی هم انجام شده تا با برگزاری رویداد و شرکت در نمایشگاه ها زمینه سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به همان اندازه که کار فناورانه مهم است، عرضه نتایج کار هم اهمیت دارد و لازم است استارتاپ‌ها در این زمینه مهارت لازم را کسب کنند.

وی گفت: در کنار تخصص تولید یک محصول و کالا، این استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که در پارک‌ها و مراکز رشد هستند باید یکسری مهارت‌های دیگر را هم فرا بگیرند و پارک علم و فناوری استان برای تقویت این جنس از مهارت‌ها ویژه استارتاپ‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد: در شرایط کنونی مجهز شدن به مهارت‌های دیگر غیر از رشته تخصصی، برای موفقیت یک کسب و کار بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

کد خبر: ۱۶۵٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha