۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
رتبه سوم استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید
سرپرست سازمان صمت سمنان خبر داد:

رتبه سوم استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب و رونق تولید در استان پرداخت شد که در این شاخص، سمنان رتبه سوم کشور را کسب کرد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی وام رونق تولید پرداخت شد، بیان کرد: این تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی یا واحدهایی که در راستای تولید دچار مشکلاتی بودند، پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سمنان رتبه سوم کشور از لحاظ پرداخت این تسهیلات را دارا است، افزود: در سال گذشته ۲۱۲ واحد تولیدی در سطح استان سمنان تسهیلات رونق تولید را به میزان ۹۸۵ میلیارد تومان دریافت کردند. 

اعطای تسهیلات به ۳۸۰ واحد تولیدی

سرپرست صمت استان سمنان گفت: ۱۶۸ واحد تولیدی نیز ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال را دریافت کردند که مجموع این تسهیلات بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می شود.

تشنه دل با بیان اینکه در مجموع طی سال گذشته ۳۸۰ واحد تولیدی در زمینه کشاورزی و دامپروری، صنعت و معدن توانستند تسهیلات دریافت کنند، بیان کرد: این تسهیلات توانسته به اشتغال استان نیز کمک شایانی کند.

وی گفت: در سال گذشته همچنین ۷۰۸ واحد تولیدی نیز برای دریافت دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وام به بانک ها معرفی شدند که پرونده بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در بانک ها و در مرحله عقد قرار داد مطرح است.

کد خبر: ۱۶٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha