۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
خسارت ناشی از بارش باران به دلیل عدم انجام وظیفه مدیران است
نماینده مردم رودبار در مجلس:

خسارت ناشی از بارش باران به دلیل عدم انجام وظیفه مدیران است

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: باور دارم اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می‌آورد، به این دلیل است که مدیران وظایف خود را در زمان مشخص و به درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش بازار، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، ۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: منطق اداره کشور بر این است که سیاستگذاری بر اساس اجرای درست شکل گیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه در کشوری که ادعای مکتب حسینی(ع) را داریم، قاعدتا عدالت و توزیع آن در همه ابعاد بر محور ظرفیت ها باید باشد، عنوان کرد: هم در توزیع امکانات و هم در استفاده از ظرفیت های منابع که محور عدالت است.

وی ادامه داد: بنا بر اعتقاد بسیاری از کارشناسان برجسته مدیریتی و اقتصادی، عدم به کارگیری صحیح از ظرفیت ها، زمینه بسیاری از مشکلات موجود در تلنبار شدن آنها است. به خانواده های مصیبت زده از سیل تسلیت می گویم و باور دارم اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می آورد، به این دلیل است که مدیران وظایف خود را در زمان مشخص و به درستی انجام نمی دهند.

گودرزوند چگینی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار می رود، نسبت به بازنگری در انتصابات مدیران ارشد اقدام کنید تا زحمات شبانه روزی جنابعالی و تیم تلاشگر شما بیهود و بدون خروجی نباشد. بخشی از مدیران صرفا به دنبال گذران زمان، گرفتن حق مسئولیت و دادن اطلاعات غلط و گزارش های غیرمستند و دوری از مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم نگران معیشت، تولید و گرانی روزافزون خدمات هستند. در خصوص وزارت کار انتظار می رود، وزیر کار را زودتر مشخص کنید. بخش های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون سازمان تأمین اجتماعی باید بازنگری شود. از وزرا می خواهم نسبت به شهرستان های محروم و شهرستان هایی که منابع سرشار دارند اما محروم نگاه داشته شده اند، به صورت جدی نگاه شود.

وی اضافه کرد: همچنین خطاب به وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: موضوع آب شهرستان رودبار به عنوان منشأ آب استان گیلان، با مشکل آب شرب و کشاورزی روبرو است. سدی در منطقه از سال ۹۲ آغاز شده اما بعد از ۹ سال هنوز نتوانسته بودجه سالم را دریافت کند تا بتواند آب ۵ شهر و ۲۸ روستا را تأمین کند. چند بار باید حضوران بیاییم و چند بار نامه کتبی بنویسیم تا شما قانع شوید ماده ۲۳ به این پروژه دهید. انتظار داریم مشکل آب شهرستان رودبار در دوره شما به سرانجام برسد علیرغم اینکه همه استعلام ها گرفته شده است.

گودرزوند چگینی همچنین خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: انتظار داریم ۱۲ روستای باقیمانده منطقه که از محروم ترین ها هستند، از نعمت گاز برخوردار شوند. ۲۲ کیلومتر حریم شهرستان رودبار علیرغم مخاطره بودن و نیازمند بازنگری جدی در حریم رودخانه ها فکری به حال آنها نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: به موضوع زیتون بر اساس تبصره ۸ توجه شود و این محصول جدی گرفته شود که کشاورزان شهرستان رودبار نیازمند توجه جدی هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر آموزش و پرورش به خاطر برگزاری ورزش بانوان تشکر می کنم.

کد خبر: ۱۶۵٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha