۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
مشکلات شهرک صنعتی آق قلا را پیگیری خواهیم کرد
نماینده مردم گرگان و آقلا در مجلس:

مشکلات شهرک صنعتی آق قلا را پیگیری خواهیم کرد

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: به عنوان نماینده مجلس این آمادگی را داریم که مشکلات شهرک صنعتی آق قلا را در وزارت صمت و شرکت شهرک های صنعتی کشور پیگیری کنیم.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید کنندگان نیازمند حمایت هستند و مسئولان باید توجهی ویژه به این بخش داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: در بازدیدی که از شرکت شهرک های صنعتی استان داشتیم متاسفانه بخشی از واحد های تولیدی با داشتن ظرفیت کامل غیر فعال و بخشی نیز به صورت نیمه فعال کار می کنند.

وی افزود: مسئولان باید به دنبال علاج بخشی و رفع مشکلات این واحدها باشند چرا که با رفع موانع این واحدهای تولیدی حدود هشت هزار نفر به ظرفیت اشتغال استان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا رفع موانع واحدهای تولیدی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای این واحدها را در شرکت شهرک های صنعتی یک ضرورت برشمرد و گفت: هفته گذشته در دیدار با وزیر صمت خواستار توجه به این واحدها و توسعه آنها برای جذب سرمایه گذار شدیم.

سنگدوینی در خصوص مشکلات شهرک صنعتی آق قلا افزود: بخشی از واحدهای تولیدی این شهرک که از سیل سال ۹۸ خسارت دیده اند متاسفانه هنوز جبران خسارت نشده و یا بسیار کم بوده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم از هیات مدیره شهرک صنعتی آق قلا که مشکلات این واحدهای تولیدی را به ما انعکاس دهند تا بتوانیم پیگیر رفع آنها در وزارت صمت و شرکت شهرک های صنعتی کشور باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: زمانی که یک شهرک صنعتی راه اندازی می شود، حفظ و نگهداری آن بر عهده هیات مدیره شهرک هاست و دولت نیز برای توسعه این شهرک ها کمک خواهد کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه در سال های گذشته واحدهای تولیدی خسارت های زیادی را متحمل شدند از دولت انتظار داریم با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و برطرف کردن موانع موجود به واحدهای تولیدی بیش از گذشته توجه داشته باشند.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha