۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
تولید کارخانه بارز کردستان به ۳۲ هزار حلقه لاستیک افزایش می‌یابد
مدیرعامل گروه صنعتی بارز:

تولید کارخانه بارز کردستان به ۳۲ هزار حلقه لاستیک افزایش می‌یابد

کردستان - مدیرعامل گروه صنعتی بارز از افزایش تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان طی سه تا چهار سال آینده به ۳۲ هزار حلقه در روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر مشرفی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: هم اکنون تولید لاستیک در کارخانه بارز کردستان ۱۶ هزار حلقه در روز است.

وی به اجرای طرح توسعه لاستیک بارز در این استان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری قرار شده تولید در این واحد به ۲۰ هزار حلقه در روز افزایش یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز با اشاره به اینکه  اجرای طرح توسعه این کارخانه منجر به ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان خواهد شد، اضافه کرد: برنامه ریزی شده طی سه تا چهار سال آینده هم تولید این واحد به ۳۲ هزار حلقه در روز  افزایش پیدا کند که با تحقق این اقدام تعداد افراد مشغول بکار در این واحد به یک هزار و ۶۰۰ نفر خواهد رسید.

استاندار کردستان هم در این جلسه به مشکلات کارخانه لاستیک بارز در استان اشاره کرد و گفت: این کارخانه در استان سرمایه گذاری کلانی انجام داده و همه ما موظف هستیم برای حفظ تولید و اشتغال و توسعه آن تلاش کنیم.

بهمن مرادنیا با اشاره به اینکه این واحد برای بازپرداخت تسهیلات ارزی خود دچار مشکل شده است، یادآور شد: در صورتیکه مجوز صادرات ۲۰ درصد محصولات لاستیک بارز استان را بتوانیم اخذ کنیم مشکل این واحد برطرف خواهد شد.

وی بر حمایت ویژه از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد و اظهار داشت: حدود ۹۰۰ نفر در این واحد مشغول به کار شدند بنابراین حفظ اشتغال آن برای استان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان  گفت: در راستای تشویق بیشتر تولیدکننندگان به توسعه و افزایش تولید و همچنین جذب بیشتر سرمایه گذاران به استان نیاز به تعامل و همکاری  بیشتر در این زمینه داریم.

کد خبر: ۱۶٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha