۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در اردبیل پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در اردبیل پرداخت شد

اردبیل- رجبی، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های اردبیل گفت: در سال‌جاری و برای زوج‌های جوان استان ۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

داود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۴۵۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در اردبیل پرداخت شد، اظهار کرد: این پرداخت تسهیلات برای سه هزار و ۴۲۸ نفر انجام شده و متقاضیان بعد از ثبت اطلاعات در سامانه ۲ تا سه ماهه این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

وی گلایه‌های جوانان را در پرداخت دیرهنگام و درخواست دو ضامن معتبر در پرداخت این تسهیلات یادآور شد و تصریح کرد: با اعتبارسنجی متقاضیان وام ازدواج در صورت کفاف سود و مبلغ بازپرداخت ماهیانه، نیازی به ضامن دوم نیست اما اگر این اعتبارسنجی کفاف منابع پرداختی را نکند بانک‌ها ضامن دوم را نیز از زوجین درخواست خواهند کرد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اردبیل گفت: نباید از مبلغ وام پرداختی رقمی کسر شود بلکه برای سال اول چهار درصد کارمزد از زوجین کسر شده و به غیر از آن هیچ تخلفی در این حوزه قابل قبول نیست.

رجبی افزود: تلاش ما بر این است تا با همکاری مدیران بانک‌ها در حداقل زمان پرداخت تسهیلات وام ازدواج انجام شده و کمترین سردرگمی زوجین را در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی برای زوجین از ۷۰ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته و باید زوجین نسبت به بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده اقدامات مناسبی را انجام دهند.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرزاد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      با سلام از بنده برای وام ازدواج ۲۴۰ میلیونی ۳تا ضامن میخاد بانک صادرات منم نمیتونم جور کنم دو ساله نامزدم