۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
تلاش برای بازگشایی مسیرهای سیل‌زده یزد| دو محور فرعی همچنان مسدود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تلاش برای بازگشایی مسیرهای سیل‌زده یزد| دو محور فرعی همچنان مسدود

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از بازگشایی مسیرهای درگیر سیلاب در استان خبر داد و افزود: محور نیر - زردین و اردکان - خرانق به دلیل شدت تخریب، قابل بازگشایی نیست.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بزرگراه های استان از ایمنی لازم برخوردار است، اظهار داشت: دو محور روستایی اردکان - خرانق و نیر - زردین که دو دستگاه پل آن تخریب شده است، امکان بازگشایی آنها نیست.

وی بیان کرد: برای بهسازی مسیر جاده نیر - زردین باید جاده خاکی ایجاد شود تا امکان مرمت فراهم شود و بقیه مسیرها که عمدتا تحت تاثیر قرار گرفته و تخریب شده اند، مرمت شده اند.

رستگاری ادامه داد: مشکلی برای تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد؛ هر چند با توجه به هشدارها از مردم می خواهیم از ترددهای غیرضروری در محورها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد درباره محور دربید نیز گفت: این محور از روز گذشته در دست مرمت قرار گرفته و در حال بازگشایی است.

وی همچنین گفت: محورهای مروست - مهریز و یزد – بافق هم با مشکلاتی از جمله آب گرفتگی برای تردد همراه بود که در حال رفع است.

رستگاری با بیان اینکه احتمال بارش ها از سمت تفت و هرات وجود دارد، بیان کرد: پیش بینی می شود که باز هم در محورهای استان مشکلاتی برای تردد ایجاد شود از اینرو مردم از تردد غیرضروری بپرهیزند.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha