۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است + دریافت مشاوره رایگان از کلینیک عصرجدید

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است + دریافت مشاوره رایگان از کلینیک عصرجدید

موی سر، یکی از حساس ترین قسمت های بدن برای افراد می باشد که می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند.

به گزارش بازار، موی سر، یکی از حساس ترین قسمت های بدن برای افراد می باشد که می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند.

مسلما تمامی افراد آرزوی داشتن موهای پرپشت و بلندی را دارند و از کم پشتی و ریزش شدید مو های خود رنج می برند.

طبق تحقیقات انجام گرفته، در کشور عزیزمان افرادی که بالای سن ۴۰ سال می باشند بیشتر در معرض کچلی و طاسی‌ و ریزش مو قرار می گیرند.

عوامل مختلفی در این زمینه نقش دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

چند نمونه از مهم ترین و موثر ترین این عوامل عبارتند از : عوامل ژنتیکی، کمبود برخی از ویتامین ها در بدن، استرس زیاد، فکر و خیال های طولانی، عصبانیت بیش از اندازه، حرص و جوش و ...

متاسفانه امروزه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف، تبلیغاتی دروغین با عنوان هایی نظیر دارو های ضد ریزش مو، شامپو های پر پشت کننده مو و ... منتشر شده است که همگی بی تاثیرند و میرخواهند با کلاهبرداری هایی که انجام می دهند جیب مردم را خالی کنند.

خوشبختانه با پیشرفت بی نظیرعلم پزشکی به خصوص در حوزه زیبایی در چندین سال گذشته، راه حلی نوین و کارآمد برای خلاصی از شر ریزش موها و کچلی و طاسی‌ ارائه‌ شده است که اصلی ترین راه حل آن که به طور دائمی می ‌باشد کاشت مو است.

کاشت یا پیوند مو چیست؟

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است + دریافت مشاوره رایگان از کلینیک عصرجدید

کاشت مو طبیعی، به فرایند جداسازی فولیکول های مو از قسمت های پرپشت سر و دیگر قسمت های سر می ‌گویند که آن را به قسمت های خالی و کم پشت پیوند می زنند.

در پنج سال اخیر، پیوند مو طبیعی از استقبال بسیار بسیار زیادی برخوردار بوده و سر و صدای فراوانی میان مردم ایجاد کرده است.

از مهمترین مزایای کاشت مو، می توان به جاودانگی و همیشگی بودن آن اشاره کرد.

تمامی افرادی که از کم پشتی و طاسی‌ قسمت های مختلف سر خود رنج می برند، کافیست یک بار کاشت مو طبیعی را امتحان کنند و اثر شگفت انگیز آن را مشاهده کنند.

مراحل کاشت مو به چه صورت است؟

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است + دریافت مشاوره رایگان از کلینیک عصرجدید

به طور کلی مراحل کاشت مو به شرح زیر است :

  1. تعیین و مشخص کردن الگوی ریزش مو در سر مراجعه کننده

  2. مشخص کردن کیفیت بانک مو

  3. مشاهده نتایج توسط پزشک متخصص و تعیین بهترین روش کاشت مو مناسب آن فرد

  4. مشاوره پیش از عمل توسط مشاورین پزشکی

انجام عمل پیوند مو در کلینیک های تخصصی زیبایی با مجهز ترین دستگاه ها

  1. مراقبت های بعد از کاشت مو و ...

یکی از مهمترین قضایا در کاشت مو که به عنوان اصلی ترین چالش مراجعه کنندگان محترم تبدیل شده است، انتخاب بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین کلینیک های تخصصی کاشت مو و زیبایی را به شما عزیزان معرفی کرده و به بررسی هزینه کاشت موی طبیعی در این مراکز بپردازیم.

در رابطه با انتخاب بهترین کلینیک، باید به شما عزیزان بگوییم، چند پارامتر کیفی وجود دارد که میتوان میزان محبوبیت و مطلوبیت آن مرکز را مشخص کند.

کیفیت خدمات ارائه شده، میزان تجربه و قدمت آن کلینیک، کادر پزشکی و پرسنل مشغول به کار در آن مرکز، میزان رضایت مراجعه کننده گان از کیفیت انجام کار، نمونه کار های تمام شده و ... از مهمترین عواملی می باشند که کیفیت یک کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی را مشخص می‌کنند.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر عصر جدید مفتخر است با داشتن بیش از ۳ دهه تجربه در حوزه زیبایی رکورد دار بیشترین مراجعه کننده گانی که عمل پیوند مو را انجام داده اند در سال ۱۴۰۱ می باشد.

برخی از خدماتی که به طور منظم در این کلینیک تخصصی ارائه می شود عبارتند از : لیفت با نخ، پاکسازی صورت و پوست، آبرسانی و رفع جوش و اسکار، خدمات فوق تخصصی کاشت مو، ریش، سبیل و ...، مزوتراپی‌ تزریق چربی، تزریق PRP و کاشت ابرو

توجه داشته باشید تمامی خدمات ذکر شده در بالا دارای ضمانت کیفیت انجام کار می‌باشند و توسط مجهزترین دستگاه های حرفه ای زیبایی و بهترین متخصصین مجرب ارائه‌ می شود.

یکی از اصلی ترین مزایای کلینیک عصر جدید، قیمت رقابتی و بسیار بسیار مناسب آن می باشد که در قبال کیفیت کاری که انجام میشود خیلی مناسب است.

یکی اصلی ترین اهداف کلینیک عصر جدید، به روز نگه داشتن کادر خود مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی و به روز ترین تکنولوژی ها و متد های روز دنیا می‌باشد که هر ساله با فرستادن کادر پزشکی و پرسنل خود به برترین کشور های خارجی تا به امروز به این هدف بزرگ دست پیدا کرده است.

اگر می خواهید عمل پیوند مو طبیعی را انجام دهید پیشنهاد ما کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی عصر جدید می‌باشد، زیرا این مرکز می تواند مطابق با تمامی سلایق افراد همه ی نیاز های مراجعه کنندگان را پوشش دهد و نتیجه ی بسیار مطلوبی برای آن ها به ارمغان بیاورد.

سن مناسب برای کاشت مو

یکی از مهمترین عواملی که باید حتما حتما قبل از انجام عمل کاشت مو توجه ویژه ای به آن داشته باشید میزان سن افراد می باشد.

طبق آمار ارائه شده توسط محققان مناسب ترین سن و سال برای انجام پیوند مو طبیعی ۳۰ سال به بالا می‌باشد.

افرادی که زیر ۳۰ سال می باشند بهتر است به سراغ کاشت مو نروند زیرا در این مدت چرخه ریزش مو کامل نشده است و ممکن است در حین انجام پروسه و بعد از آن با مشکلات پیچیده ای رو رو شوید.

چند نمونه از مشکلاتی که ممکن است حین انجام پروسه و بعد از آن برای افراد بوجود بیاید عبارتند از : مشخص شدن گرافت های برداشته شده از قسمت هایی از سر، کم حجم تر شدن برخی از قسمت های سر که در نتیجه آثار مخربی ایجاد می کند.

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است؟

یکی از مهمترین معیار های انتخاب کلینیک تخصصی توسط مراجعه کنندگان و متقاضیان کاشت مو هزینه های آن می‌باشد.

غیر ممکن است شخصی برای کاشت مو اقدام کند ولی از هزینه های آن اطلاعی نداشته باشد.

ما در این بخش قصد داریم هزینه های کاشت مو در یک کلینیک تخصصی کاشت را ویژه سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار دهیم.

عمل پیوند مو طبیعی همانند دیگر عمل های زیبایی دارای قیمت های متفاوتی می باشند که برای مشخص شده قیمت دقیق آن ها، برخی عوامل موثر هم نیز باید مشخص شوند.

موقعیت جغرافیایی، کلینیک تخصصی انتخابی، پزشک و متخصص مورد نظر، زمان انجام پیوند، مقدار طاسی‌ و گرافت های مورد نیاز برای کاشت، میزان خدمات درخواستی از کلینیک ها و ... از عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کاشت موی طبیعی می‌ گذارند.

برای مثال در برخی از پروسه های عمل پیوند مو از تجهیزات و دستگاه های بسیار گران قیمتی استفاده می شود که این دستگاه ها فقط در بعضی شهر ها وجود دارند، بنابر این در این شهر ها هزینه کاشت مو بدیهی است گران تر باشد اگر چه روش انجام کار در همه جا یکسان است.

یا در رابطه با کلینیک انتخابی توسط متقاضی، باید به شما عزیزان بگوییم، هر کلینیک تخصصی تعرفه ی خاص خودش را دارد و این تعرفه مطابق با کیفیت خدماتی که ارائه می شود متغیر است.

همچنین پزشک انتخابی تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه انجام پروسه دارد، به طوری که برخی پزشکان با توجه به تجربه ی بالایی که دارند و نمونه کار هایی که انجام داده اند، هزینه نسبتا بیشتری در مقابل پزشکان تازه کار و کم تجربه درخواست می کنند.

به طور میانگین هزینه کاشت مو در کلینیک های تخصصی مختلف چیزی حدود ۸ تا ۲۰ میلیون تومان می‌ باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این قیمت ها متناسب با عوامل مختلفی متفاوت می باشند.

مناسب ترین زمان اصلاح مو پس از فرایند کاشت و پیوند مو

یکی از سوالات پر تکراری که ممکن است ذهن شما عزیزان را مشغول کرده باشد این است که، پس از کاشت مو می باید برای اصلاح و کوتاهی مو های خود اقدام کنیم؟

اگر می خواهید از پاسخ های پرسش بالا با خبر شوید با ما در ادامه همراه باشید.

ریشه های کاشته شده مو بسیار بسیار شکننده می باشند به طوری که با کوچکترین ضربه خراب می شوند و آثار مخربی به بار می آورند، بنابر این باید از آن ها بسیار مراقبت کنید و آن ها را در فشار قرار ندهید.

طبق گفته برترین پزشکان متخصص حوزه زیبایی، زمان اصلاح مو بعد از کاشت، چیزی حدود ۱ ماه پس از فرایند انجام عمل می باشد زیرا در این مدت موهای کاشته شده به اندازه کافی رشد کرده و با اصلاح آن ها خطری آن ها را تهدید نمی کند.

به طور کلی، هر چه قدر مدت زمان اصلاح طولانی تر شود و متقاضی دیر تر برای اصلاح مو های خود اقدام کند به نتایج مطلوب تری می رسد.

رشد اصلی موهای کاشته شده از ماه ۴ ام تا ۱۲ آغاز می شود که این مدت بستگی به شرایط فرد و کیفیت مراقبت های ثانویه انجام شده دارد.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha