۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
سرنوشت نامعلوم کالابرگ الکترونیکی؛ اطلاعات دولت در شناسایی افراد مستحق یارانه به روز نیست
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

سرنوشت نامعلوم کالابرگ الکترونیکی؛ اطلاعات دولت در شناسایی افراد مستحق یارانه به روز نیست

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه اطلاعات دولت برای شناسایی افراد مستحق دریافت یارانه به روز نیست و قدیمی است.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تعیین تکلیف جاماندگان دریافت یارانه تاکید کرد: دولت باید پاسخگو باشد که بالاخره چه زمانی تکلیف جاماندگان یارانه مشخص می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی هم پیگیری‌های خود را برای تسریع در این زمینه انجام می‌دهد. البته این مسئله یک موضوع اجرایی است و دولت هم چند بار تاکنون اعلام کرده است که جاماندگان یارانه را تعیین تکلیف می‌کند که باید در عمل هم این موضوع محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اطلاعات دولت برای شناسایی افراد مستحق دریافت یارانه به روز نیست و قدیمی است.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به عدم ایجاد و ارائه کالابرگ براساس بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: تاکید دیگر مجلس شورای اسلامی این است که هر چه زودتر ساز و کار ارائه کالا با کالابرگ فراهم شود و دولتمردان باید سریع‌تر این کار را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مصوبه مجلس تاکید شده بود که دولت بدون در نظر گرفتن ساز و کار کالابرگ الکترونیکی به حذف ارز ترجیحی ورود نکند و ارز ترجیحی حذف نشود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به واقع دولت پیش از حذف ارزترجیحی باید دست به ایجاد کالابرگ الکترونیکی می زد.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha