۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
انباشت ۳۰۰  هزار درخواست صدور  کارت سوخت / نمی‌توانیم زمان صدور را بیشتر از این کاهش دهیم
سخنگوی شرکت پخش و پالایش در گفتگو با بازار

انباشت ۳۰۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت / نمی‌توانیم زمان صدور را بیشتر از این کاهش دهیم

کاهی سخنگوی شرکت پخش و پالایش ‌می‌گوید: در حال حاضر صدور کارت سوخت ۳۰ تا ۴۰ روز زمان ‌می‌برد و با توجه به طولانی بودن فرآیند صدور کارت امکان کاهش بیشتر این بازه زمانی وجود ندارد.

خبرگزاری بازار- «صدور کارت سوخت بین ۳۰ تا ۴۰ روز زمان نیاز دارد و امکان کاهش بیشتر این بازه زمانی وجود ندارد». این تازه ترین ادعای فاطمه کاهی سخنگوی شرکت پخش و پالایش بعد از انتقادات مطرح شده از طرف نمایندگان مجلس نسبت به طولانی بودن فرآیند صدور کارت سوخت است. او به بازار ‌می‌گوید: در حال حاضر دستگاه‌های متعددی از جمله پست و ناجا در فرآیند صدور دخیل هستند و نمی‌توان طولانی بودن این مدت زمان را تنها گردن شرکت پخش و پالایش انداخت.

ثبت درخواست ۱۰ هزار کارت سوخت به صورت روزانه

هرچند که احمد مرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس مدت زمان صدور کارت سوخت را دو ماه اعلام کرده اما مسئولان شرکت پخش این زمان انتظار را غیر واقعی ‌می‌دانند. به گفته کاهی، در روزهای ابتدایی اصلاح قیمت سوخت، روزانه ۸۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت به شرکت ارسال ‌می‌شد که همین مساله زمان انتظار برای دریافت کارت سوخت را به ۲ ماه افزایش داده بود.

او ‌می‌گوید: حالا که روزانه به طور متوسط ۱۰ هزار درخواست جدید ثبت ‌می‌شود، در کمتر از ۴۰ روز کارت متقاضیان تحویل داده ‌می‌شود.

سخنگوی شرکت پخش و پالایش همچنین تعداد کارت‌های انباشته شده را حدود ۳۰۰ هزار تا اعلام کرد و افزود: فرآینده صدور این کارت‌ها به سرعت در حال انجام است.

کد خبر: ۱۶٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha