۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
احتمال ادامه افزایش قیمت مانا در بازار| آیا شاهد جهش در قیمت دیسنترالند خواهیم بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ادامه افزایش قیمت مانا در بازار| آیا شاهد جهش در قیمت دیسنترالند خواهیم بود؟

قیمت رمز ارز دیسنترالند (مانا) برای چهارمین جلسه معاملاتی متوالی در بازارها افزایشی بوده و طی شبانه روز گذشته، تقریباً دو درصد رشد داشته است.

به گزارش بازار، قیمت رمز ارز دیسنترالند (مانا) برای چهارمین جلسه معاملاتی متوالی در بازارها افزایشی بوده و طی شبانه روز گذشته، تقریباً دو درصد رشد داشته است. افزایش چهار روزه قیمت مانا همچنین شاهد بازگشت قیمت به بالاتر از سطح قیمت ۱ دلار بوده که نکته بسیار حائز اهمیتی است.

دنیای متاورس طی چند سال گذشته همچنان در حال توسعه بوده است. قبل از اینکه فیسبوک به متا تغییر نام دهد و قصد خود را برای حرکت به سمت متاورس اعلام نماید، دیسنترالند به عنوان یکی از نخستین و موفق ترین پروژه های متاورسی، پیش از فیسبوک، امکان خرید و فروش زمین و املاک مجازی در پلتفرم خود را به کاربرانش میداده و به همین دلیل، از جمله بزرگان صنعت متاورس محسوب می شود.

جای تعجب نیست که این پلتفرم با شرکت ها و برندهای بزرگ که قدرت پلتفرم دیسنترالند را شاهد بوده اند، مورد درخشش واقع شد. به عنوان مثال، شرکت هایی مانند آتاری، سامسونگ، پرایس واتر هاوس کوپرز، پراگر متیس و آدیداس نیز دارایی های مجازی را در دیسنترالند دارند که ارزش آنها قابل توجه است.

علاوه بر این، این پلتفرم طی ماه های گذشته، به شراکت های تجاری متعددی نیز دست یافته که به عنوان مثال، می توان به کسب مجوز ورود به صنعت موسیقی و برگزاری انواع کسنرت خوانندگان بزرگ در دیسنترالند اشاره کرد.

پیش بینی قیمت دیسنترالند

احتمال ادامه افزایش قیمت مانا در بازار| آیا شاهد جهش در قیمت دیسنترالند خواهیم بود؟

با توجه به نمودار بالا، این احتمال وجود دارد که افزایش فعلی قیمت برای چند جلسه معاملاتی آینده نیز ادامه یابد. انتظار می رود قیمت ها به خط روند بالای کانال برسد. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که شاهد جهش نسبی در قیمت و معامله بالای سطح قیمت ۱.۱ دلار باشیم.

نمودار زیر همچنین نشان می دهد که حرکت فعلی رو به جهت صعودی ممکن است بلند مدت باشد. با نگاهی به تمساح ویلیامز، که یک روند معکوس به سمت بالا را نشان می دهد، ممکن است با یک حرکت گاوی قوی و تهاجمی در مانا، وارد ماه آگوست شویم. این تحلیل تنها در صورتی باطل می‌شود که قیمت‌ها به پایین‌تر از کف قیمت این هفته یعنی ۰.۸۴ دلار کاهش یابد. در آن نقطه، یک حرکت نزولی محتمل ترین نتیجه خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha