۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
محدوده مهم شاخص برای بازار بورس| کدام گروه ها مستعد رشد می باشد؟
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

محدوده مهم شاخص برای بازار بورس| کدام گروه ها مستعد رشد می باشد؟

پورکار کارشناس بازار سرمایه گفت: مدتی است که شاهد خروج پول از بازار و ورود آن به درآمد ثابت ها هستیم که این امر یک پارامتر بد برای بازار محسوب می‌شود.

سمیه شوریابی؛ بازار: آراد پورکار کارشناس و مدرس بازار سرمایه در خصوص اوضاع این روزهای بازار بورس و نیز روند پیش روی آن بیان کرد: بازار متأسفانه حمایت بسیار مهمی را در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد از دست داده است که یا باید دوباره برگردد بالای این حمایت و یا اینکه بخواهد به حمایت بعدی در محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی برسد.

اگر بخواهیم گروهی را مستعد بدانیم که نیز بتواند نقش برگشتی را برای بازار ایجاد کند گروه پالایشی ها با توجه به گزارشی که داده‌اند و نیز P/E های مناسبی که روی تابلو در حال حاضر دارند، می باشند

این تحلیلگر بازار سرمایه مهم ترین پارامتری که این روزها باید بررسی شود را بحث ارزش معاملات عنوان کرد و اظهار داشت: ارزش معاملات متأسفانه همچنان با روند نزولی همراه بوده است و مدتی است که شاهد خروج پول از بازار و ورود آن به درآمد ثابت ها هستیم که این امر یک پارامتر بد برای بازار محسوب می‌شود.

محدوده مهم شاخص برای بازار بورس| کدام گروه ها مستعد رشد می باشد؟

پورکار در ادامه با مستعد دانستن گروه پالایشی ها خاطر نشان کرد: در این بازار اگر بخواهیم گروهی را مستعد بدانیم که نیز بتواند نقش برگشتی را برای بازار ایجاد کند گروه پالایشی ها با توجه به گزارشی که داده‌اند و نیز P/E های مناسبی که روی تابلو در حال حاضر دارند، می باشند که می‌توان بحث ارزندگی را در این نماد ها شاهد بود.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زینب ناصری IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      مدتیه از سشرق و ختوقا خبری نیست . اصلا شبکه ایران کالا هم زیر نویس نمی کنه نزدیک یک سال هست نماد هارو زیر نویس نمی کنه . که ببینیم چی شده .چه بلایی سر بورس اومده. حداقل بفروشیم تا بد تر از این نشده .
    • م IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      دولت انقلابی سال ۹۹ فروختیم چی شد؟ یازانه معلولان خیلی کمه تو گرانی اجاره نشین گرایه خونه و فروش سهام عدالت از سال ۹۹ واریزش خبری نیست چرا ؟ دولت انقلابی?? یارانه معلولان بدون خونه و اجاره نشین پول دارو درمان دکتر سرپرست خانواده خرج مخارج زندگی تو این گزانی همیشه معلولان شرمنده خانواده هاشون فروختیم سهام عدالت ۶۰درصد جلوش بستند لطفا جلوی فروشندگان سال ۹۹ باز کنید پولمان واریز کنند به خدا سخته برای ما معلولان چنین زندگی با اندک حقوق خواهشا یارانه افراد سرپرست خوانواده سرپست خانواده معلولان بدون خونه احاره نشین زیادش کنید پول اجاره خونه ...پول خرج مخارج خونه و خرجی بچه ها و دارو درمان دکتر هر ماهش واقعا سخته برامون با این گرانی زوز به روز لطفا مسعولان چاره ای هم برای معلولان بدون خونه پیگیری کنند و ۶۰درصد سهام خود فروختیم انگار نه انگار جلوش بسته اند لطفا پو فزوشندگان سال ۹۹ فروختیم یک سال بیشتر شد واریز بشه و یارانه معلولان کمی زساد باشه شرمنده خوانواده نشیم لطفا پست های منو یه اشتراگ بزارید ممنون??خواهشا یارانه افراد سرپرست خوانواده سرپست خانواده معلولان بدون خونه احاره نشین