۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
خسارت جدی به محورهای فرعی و روستایی یزد| برخی جاده‌ها مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد:

خسارت جدی به محورهای فرعی و روستایی یزد| برخی جاده‌ها مسدود است

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد از وارد شدن خسارت جدی به راه‌های مواصلاتی فرعی و روستایی استان خبر داد.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی دو روز گذشته، سیلاب شدید خسارت جدی به شبکه راه های مواصلاتی استان به ویژه راه های فرعی و روستایی وارد کرد.

وی افزود: محورهای رباط – بیاضه، بافق – بهاباد در تقاطع پرک، یزد - مهریز، شریان اصلی گردنه علی آباد، نیر - زردین و نیوک - ندوشن و اردکان - خرانق خسارت جدی دیده اند.

رستگاری ادامه داد: تیم های گشت و عملیاتی با توجه به آمادگی قبلی در لخظه در عملیات حضور داشتند و برای پاکسازی و ایمن سازی و انتقال تردد وارد عمل شدند تا امکان تردد ایمن فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: البته در محور اصلی علی آباد - دهشیر بعد از بارش شدید، عملیات ایمن سازی و بازگشایی مسیر انجام شد.

رستگاری گفت: در حال حاضر در محورهای یزد به دربید و نیر به زردین امکان تردد برقرار نیست تا فردا با اقدامات لازم راهداری، به صورت اساسی وضعیت ایمنی برای تردد برقرار شود.

وی عنوان کرد: محورهای نیوک – ندوشن، اردکان - هامانه و خرانق با محدودیت امکان ترافیک وجود دارد و سایر محورهای مواصلاتی استان وضعیت ایمنی و امکان تردد با اعمال محدودیت هایی برقرار است.

رستگاری از مردم سراسر استان یزد خواست: از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت محور و مسیر حرکت را با سامانه مرکز ملی راه ها کنترل کنند و بعد سفر را انجام دهند که کمترین خطر و خسارت را داشته باشند.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha