۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
بهره برداری از طرح «فراز» باغات انگور در شهرستان ملایر
با حضور وزیر جهادکشاورزی انجام شد؛

بهره برداری از طرح «فراز» باغات انگور در شهرستان ملایر

همدان - همزمان با سی امین سفر هیئت دولت به استان همدان و با حضور وزیر جهادکشاورزی در شهرستان ملایر طرح «فراز» باغات انگور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدجواد ساداتی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان ملایر از طرح «فراز» روستای ورچق بازدید کرد و از سرمایه‌گذار این طرح خواست که از ارقام اقتصادی در این باغ انگور بهره گیرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه باید در ایجاد باغات انگور از ارقامی استفاده شود که ماندگاری و عملکرد بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: راه‌اندازی باغ مادری در کنار این طرح الزامی است.

وی افزود: در راستای صادرات و ارزآوری و افزایش ارزش افزوده به سورت و بسته بندی نیاز داریم.

بهره برداری از طرح «فراز» باغات انگور در شهرستان ملایر

همچنین همزمان با سی امین سفر هیئت دولت به استان همدان و با حضور وزیر جهادکشاورزی در شهرستان ملایر طرح «فراز» باغات انگور ملایر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح در ۱۵۰ هکتار در باغات ملایر اجرا شده و با آورده ۶۹ هزار ۴۲۵ میلیون ریال و اشتغال زایی ۵۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین همزمان با این برنامه بهره برداری از طرح فراز باغات آقای حسام بیات در پنج هکتار انجام شد.

این طرح با سرمایه سه هزار میلیون ریال اجرا شده که از این مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۶۰۰ میلیون ریال آورده شخصی استفاده شده است.

در جریان این بازدید رضا بهراملو رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز گفت: در این باغ از ارقام جدیدی که دانشگاه تهران معرفی کرده خریداری و استفاده شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha