۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
احتمال ریزش قیمت اتریوم در پی برگزاری جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت اتریوم در پی برگزاری جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا

در پی برگزاری جلسه چهارشنبه شب کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا، اکنون احتمال ریزش و اصلاح نسبتا چشمگیر اتریوم طی ساعات آتی وجود دارد.

به گزارش بازار، بر اساس پیش بینی های قبلی اتریوم، قیمت این رمز ارز کاملاً به هدف اندازه‌گیری شده شکست گوه صعودی رسید. با این حال، قیمت با رد شدید از سطح ۱۶۶۴ دلار مواجه شد و اکنون به میزان قابل توجهی در ناحیه زیر این سطح معامله می شود.

در زمان نگارش این گزارش، اتریوم با قیمت ۱۴۷۹ دلار در بازار معامله می شود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافته است. با این حال، قیمت فعلی هنوز ۷۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ اتریوم در نوامبر ۲۰۲۱ یعنی ۴۸۷۸ دلار است.

اتریوم طی دو هفته گذشته پیشتاز بهبود قیمت در بازار کریپتو بوده و از پایین‌ترین قیمت ژوئن یعنی ۸۸۱ دلار تقریباً دو برابر شده است. افزایش قیمت اتریوم همچنین باعث شده تا پیشرفت قیمت مشابهی در اکثر آلت‌کوین‌ها را شاهد باشیم. با این وجود، همه نگاه‌ها به جلسه امروز کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا دوخته شده و انتظار می‌رود تا ۴۸ ساعت آینده نوسانات زیادی در بازار رمزارزها رخ دهد.

پیش بینی قیمت اتریوم
تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت اتریوم نشانگر آزمایش مجدد خط روند نزولی پس از شکست اخیر قیمت است. روز سه‌شنبه، با افزایش نوسانات در بازار پیش از برگزاری نشست کمیته بازار آزاد فدرال، قیمت اتریوم به ۱۳۵۶ دلار کاهش یافت.

با این حال، این کاهش منجر به جذب معامله گران کوتاه مدت به بازار شد و اکنون در محدوده ۱۴۷۹ دلار خرید و فروش می شود. اگر فدرال رزرو افزایش دیگری را با بیش از ۷۵ واحد پایه اعلام کند، اتریوم ممکن است تا سطح ۱۲۶۳ دلار کاهش یابد.

احتمال ریزش قیمت اتریوم در پی برگزاری جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا

این سطح همچنین کاملاً با یک منطقه تقاضا و سطح اصلاح فیب ۰.۶۱۸ همسو است. تا جاییکه به پیش بینی میان مدت قیمت اتریوم مربوط می شود، این ارز می تواند قبل از ادغام شبکه جدید خود، به سرعت به ۱۹۲۵ دلار برسد.

بازپس گیری این سطح همچنین ممکن است به اقدام قیمت، شتاب کافی برای هدف قرار دادن سطح ۲۵۶۴ دلار را بدهد. با این حال، باید توجه داشت که اگر بیت کوین بار دیگر به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند، این تحلیل نیاز به تجدید نظر دارد.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha