۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده تهران تسریع می‌شود
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران:

پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده تهران تسریع می‌شود

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: اعطای تسهیلات تشویقی، نقش بسزایی در ترغیب مالکان و سرمایه گذاران به نوسازی خواهد داشت.

به گزارش بازار، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مدیرعامل بانک مسکن، ساز و کارهای تسریع پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده بررسی شد.

مهدی هدایت، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه با بیان اینکه اعطای تسهیلات تشویقی به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده، نقش بسزایی در ترغیب مالکان و سرمایه گذاران به نوسازی خواهد داشت، بر ضرورت تسریع و تسهیل در روند پرداخت وام‌های نوسازی تأکید کرد.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تعهد شهرداری تهران برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهادی قرارگاه تأمین مسکن تا سال آینده، خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای استفاده از ظرفیت بافت‌های فرسوده و عرصه‌های ناپایدار شهر تهران به منظور رونق ساخت و ساز و تأمین خانه‌های ارزان قیمت برای شهروندانی که از توانمندی اقتصادی پایینی برخوردار هستند از سوی سازمان نوسازی شهر تهران اتخاذ شده است.

وی افزود تلاش ما این است که کلیه نهادهای ذی نفع و ذی نقش در نوسازی بافت‌های فرسوده را با خود همراه و با رفع موانع موجود و تسهیل فرایندهای ساخت و ساز از جمله کاهش زمان صدور پروانه، تسریع روند پرداخت وام‌های نوسازی، رفع مشکلات ثبت اسنادی و … شرایط لازم را برای بهره مندی مالکان، سرمایه گذاران و انبوه سازان جهت ورود به نوسازی بافت‌های فرسوده مهیا کنیم.

آقای هدایت ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری بانک مسکن برای تسریع و تسهیل در روند پرداخت وام‌های نوسازی به متقاضیان در چارچوب قوانین بانکی، ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده رونقی دوباره گیرد و بتوانیم هر چه زودتر شاهد ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در بافت‌های فرسوده پایتخت باشیم.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha