۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت با چند کلیک

خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت با چند کلیک

در دنیای امروز که اینترنت خیلی از کارها را برایمان راحت‌ کرده است، دیگر زمان زیادی را برای خریدهای مختلف نمی‌گذاریم و به راحتی قادر هستیم خرید لوازم یدکی را به صورت آنلاین و بدون دردسر انجام دهیم.

به گزارش بازار، در دنیای امروز که اینترنت خیلی از کارها را برایمان راحت‌ کرده است، دیگر زمان زیادی را برای خریدهای مختلف نمی‌گذاریم و به راحتی و با چند کلیک حتی قادر هستیم خرید لوازم یدکی را به صورت آنلاین و بدون دردسر انجام دهیم. اما نکته‌ای که همیشه در خریدهای اینترنتی حائز اهمیت است، انتخاب منبع قابل اعتماد و معتبر است. مثل خرید وسایل از دیجی کالا یا خرید لوازم یدکی از یدک مارکت که جزو بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بزرگ خرید و فروش لوازم یدکی خودرو است. در این پست بیشتر با فروشگاه یدک مارکت آشنا خواهید شد.

خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت با چند کلیک

چرا بهتر است خرید لوازم یدکی را آنلاین انجام دهیم؟

احتمالا برایتان سوال است که "آیا می‌شود خرید لوازم یدکی را به صورت آنلاین انجام داد؟ " یا " خرید اینترنتی لوازم یدکی چگونه ممکن است؟ " بهتر است بدانید دیر یا زود بیشتر خریدهای ما در آینده به صورت آنلاین خواهد بود. با این که نمی‌توان با قطعیت گفت که خرید آنلاین لوازم یدکی بهتر از خرید حضوری است، اما خوب است به تعدادی از مزیت‌های خرید آنلاین لوازم یدکی ماشینمان اشاره کنیم.

صرفه جویی در زمان

اولین و مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین لوازم یدکی، صرفه جویی در زمان است. در نظر بگیرید که تمام مسیرهایی که قرار است به دنبال فروشگاه‌های مختلف باشید تا قطعات موردنظرتان را پیدا کنید، فقط با چند کلیک ساده با موبایل طی خواهد شد و محصول به درب خانه شما می‌آید. به این صورت از زمان خود می‌توانید برای کارهای مهم‌تری استفاده کنید.

خرید قطعات یدکی با قیمت مناسب

هنگام خرید لوازم یدکی از فروشگاه‌های آنلاین مثل یدک مارکت، تمام قیمت‌ لوازم یدکی را یک به یک چک خواهید کرد. فرض کنید قصد خرید لوازم یدکی ام وی ام را دارید. به راحتی وارد دسته‌ی مروبط به MVM می‌شوید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام را مشاهده خواهید کرد. در واقع قیمت لوازم یدکی و اطلاعات مربوط به آن کاملا مشخص است و شما با مشاهده و مقایسه قطعات مختلف می‌توانید قطعه‌ی یدکی خودرویتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید. به این صورت مورد سو استفاده‌ی فروشندگان لوازم یدکی که قصد گران فروشی دارند، نخواهید افتاد.

خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت با چند کلیک

شناخت کامل قطعات قبل از خرید

بعضی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی مثل یدک مارکت توضیحات قطعات یدکی را به همراه شرکت سازنده و تاثیر قطعه در عملکرد خودرو و … را برای هر کدام از لوازم یدکی خودرو نوشته‌اند تا کابران اطلاعات کاملی از قطعات یدکی به دست آورند. به این صورت اگر بخواهید می‌توانید اطلاعاتی از قطعات و فنی خودروی خود نیز کسب کنید.

فروشگاه معتبر لوازم یدکی خودرو، یدک مارکت

یکی از فروشگاه‌های بزرگی که سالیان سال انبارهای بزرگ آن تامین‌کننده‌ی قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف می‌باشد، وب سایت یدک مارکت است. تیم حرفه‌ای یدک مارکت متشکل از افرادی متخصص در حوزه‌ی لوازم یدکی خودرو است که با تجربه‌ی بالای خود به یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در ایران تبدیل شده‌اند. این فروشگاه ارتباط خوبی با کاربران خود دارد و با مزیت‌هایی که برای خرید لوازم یدکی قرار داده است، محبوبیت زیادی در بین رقبای خود به دست آورده است.

یدک مارکت لوازم یدکی کدام خودروها را ارائه می‌دهد؟

لوازم یدکی خودروهای موجود در یدک مارکت مربوط به قطعات خودروهای چینی و ایرانی است. یدک مارکت به صورت تخصصی به خرید و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی و ایرانی مشغول است. انواع لوازم مصرفی، جلوبندی، برقی، موتوری و … را می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین سفارش دهید.

قطعات و لوازم خودروهای چینی موجود در یدک مارکت

امروزه شاهد تعداد زیادی از خودروهای چینی مثل ام وی ام، جک، لیفان، برلیانس و … در جاده‌های کشورمان هستیم. به دنبال فروش زیاد این خودروها در ایران، لوازم یدکی خودروهای چینی هم با تقاضای بیشتری روبه‌رو است. اما متاسفانه نمایندگی‌های ضعیف کمپانی‌های سازنده خودروهای چینی در ایران، باعث شده پیدا کردن قطعات اصلی برای صاحبین این خودروها کمی سخت شود. اما اگر به طور مثال صاحب یکی از مدل‌های خودروی لیفان هستید، به راحتی می‌توانید خرید لوازم یدکی لیفان از یدک مارکت را به صورت آنلاین انجام دهید. فروشگاه یدک مارکت به غیر از لوازم یدکی لیفان، محصولات مربوط به خودروهای زیر را هم ارائه می‌دهد.

  • برلیانس
  • ام وی ام
  • چانگان
  • جک
  • دانگ فنگ

قطعات و لوازم خودروهای ایرانی در فروشگاه یدک مارکت

در وب سایت یدک مارکت می‌توانید در ۲ دسته‌ی اصلی لوازم یدکی سایپا و لوازم یدکی ایران خودرو، خرید قطعات مربوط به خودروهایی مثل لوازم یدکی تیبا ۱ را از یدک مارکت انجام دهید. کافی است وارد وب سایت شده و در قسمت سرچ اسم قطعه و مدل ماشینتان را وارد کنید. بعضی از خودروهایی که یدک مارکت ارائه دهنده‌ی لوازم یدکی آن‌هاست عبارت‌اند از:

  • آریو
  • پژو ۲۰۷
  • ساینا
  • کوییک
  • تیبا ۱
  • تیبا ۲
  • شاهین
  • تارا

مزیت‌هایی که یدک مارکت برای خرید لوازم یدکی ارائه می‌دهد

همیشه هنگام خرید خود به سراغ فروشگاهی می‌رویم که در وهله‌ی اول کیفیت محصولاتش بالا باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد. اما علاوه بر این موارد فروشگاه‌های مدرن لوازم یدکی مثل یدک مارکت، مزیت‌های دیگری را هم ارائه می‌دهند تا کاربران یک تجربه خرید ایده‌آل را داشته باشند. در این قسمت به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

قطعات یدکی موجود در فروشگاه یدک مارکت از برندهای معتبر هستند:

در بازارهای امروزه که اجناس تقلبی به وفور پیدا می‌شود، خرید لوازم یدکی اصل دشوارتر از گذشته شده است. به عنوان مثال لوازم یدکی اصل برخی از خودروهای وارداتی مثل جک اس ۵ و لیفان ۸۲۰ بسیار کمیاب هستند. اما تمام قطعات و لوازم یدکی موجود در فروشگاه یدک مارکت، از برندهای معتبر هستند. در نتیجه حتی هنگام خرید لوازم یدکی جک از یدک مارکت با مشکل روبه‌رو نخواهید شد.

خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت با چند کلیک

یدک مارکت دارای کارشناسان متخصص خودرو است

اگر بخواهیم روراست باشیم، همه‌ی ما اطلاعات فنی خودرو نداریم و هنگام خرید قطعات در صورت عدم آگاهی ممکن است قطعاتی نامتناسب با خودروی خود را انتخاب کنیم. عدم تناسب لوازم یدکی با خودرو در بلند مدت می‌تواند مشکلاتی جدی ایجاد کند. تیم یدک مارکت با آگاهی از این موضوع گروهی از متخصصان خودروهای ایرانی و چینی جهت مشاوره قبل از خرید به کاربران تشکیل داده است. به این صورت افرادی که دانش فنی ماشین ندارند هم می‌توانند بدون نگرانی و با مشاوره گرفتن قطعات مورد نیاز خودروی خود را خریداری کنند.

تضمین بازگشت قطعه در صورت خرابی

از نگرانی‌های بزرگ بسیاری از افراد در خرید اینترنتی، نگرانی بابت سالم و باکیفیت بودن محصول است. با این که قطعات موجود در یدک مارکت از برندهای معروف لوازم یدکی هستند، اما این فروشگاه ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی و کیفیت پایین محصولات را برای کاربران قرار داده تا هیچ نگرانی بابت از دست رفتن پول و هزینه‌ی پرداخت شده، وجود نداشته باشد.

ارسال سریع و رایگان به هر نقطه از کشور

اگر در محلی زندگی می‌کنید که فروشگاه‌ها لوازم یدکی اصل خودروی شما را ندارند، دیگر نیاز نیست نگران باشید. یدک مارکت به تک تک نقاط کشور محصولاتش را ارسال می‌کند. پس دیگر نیاز نیست نگران طی کردن مسیرهای طولانی برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی طی کنید. اگر ساکن شهر تهران هستید کمتر از ۱۲ ساعت قطعات یدکی خریداری شده به دستتان خواهد رسید. این زمان برای شهرهای دیگر استان تهران کمتر از ۲۴ ساعت و برای استان‌های دیگر کشور حدودا ۳ تا ۴ روز است. هزینه‌ی ارسال لوازم یدکی که معمولا وزن زیادی هم دارند ممکن است کمی زیاد شود. اما فروشگاه یدک مارکت برای خریدهای بالای ۳ میلیون تومن هزینه ارسال رایگان دارد.

نتیجه گیری نهایی

واقعا نیازی نیست وقت با ارزشتان را در جست و جو و پیدا کردن قطعات یدکی برای ماشینتان بگذارید وقتی می‌توانید با چند کلیک ساده قطعات اصل و باکیفیت را برای خودرویتان سفارش دهید. خوب می‌شود فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را برای خریدهای مختلف خود بیابید تا به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید. خوشبختانه با مطالعه‌ی این پست نیازی به یافتن فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ندارید، چرا که یدک مارکت نیازهای شما در خرید لوازم یدکی را به خوبی پاسخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۶۴٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha